عمومیکسب و کارهای برتر روز

مرحله 4 بازی بتلفیلد 2

بازی Battlefield: Bad Company 2 PC

بازی کامپیوتری بتلفیلد بد کمپانی 2 یک بازی ویدیوئی تیراندازی اول شخص در سبک Game اکشن ، جنگی ، مبارزه ای یا بازی هیجانی می باشد که توسط ای اِی دیجیتال ایلوژنز سی‌ای (EA DICE) ساخته شده و توسط شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) در مارس ۲۰۱۰ عرضه شده است. بازی میدان نبرد: جوخه بی انضباط 2از بخش داستانی جذاب و همچنین شخصیت های محبوبی برخوردار است. این بازی را می توانید بصورت تک نفره، دو نفره ، چند نفره ، تحت شبکه ، آنلاین و یا آفلاین انجام دهید همچنین شما میتوانید از دسته بازی برای کنترل بهتر استفاده کنید.  دانلود و  خرید battlefield v در سایت ایگارا . آموزش نصب بازی Battlefield: Bad Company 2 جهت نصب بازی کامپیوتری بتلفیلد بد کمپانی 2 باید فایل بازی را از طریق لینک دانلود کنید و همچنین می توانید سی دی یا دی وی دی بازی را خریداری و اقدام به نصب نمایید.

نصب قدم به قدم از طریق فایل دانلود شده

نکته: قبل از نصب بازی؛ PC آنتی ویروس ، Windows Defender (ویندوز دیفندر) و Windows Firewall (فایروال) را غیرفعال کنید.

1- ابتدا برروی پارت اول بازی راست کلیک کرده و گزینه Extract را انتخاب کرده و منتظر باشید تا کامل از حالت فشرده خارج شود.

2- به محلی که بازی را در آن اکسترکت نموده اید بروید و فایل Setup را اجرا نماید.

3- در صفحه باز شده درایوی که میخواهید در آن بازی Battlefield Bad Company 2 را نصب نمایید انتخاب کنید و Next را بزنید.

4- مراحل را ادامه دهید تا گزینه Install را بزنید و منتظر بمانید تا نصب بازی به اتمام برسد.

مراحل نصب بازی از روی CD یا DVD

1- ابتدا سی دی یا دی وی دی بازی را درون CD/DVD ROM قرار دهید.

2- برروی درایو دیسک بازی رفته راست کلیک کنید و گزینه Run as Administrator را انتخاب کنید.

3- در صفحه باز شده روی فایل Setup بزنید.

4- در پنجره باز شده درایو یا محل نصبی که میخواهید در آن بازی کامپیوتری Battlefield Bad Company 2 را نصب نمایید انتخاب و Next کنید.

5- مراحل را ادامه دهید تا گزینه Install را بزنید و منتظر بمانید تا نصب بازی به اتمام برسد.

پس از پایان مراحل نصب چنانچه بازی نیاز به فعال سازی ، کرک یا پچ برای اجرا داشت به پوشه Patch یا Crack بروید و محتویات داخل آن را کپی Copy و در محلی که بازی را نصب کرده اید Paste کنید. نکته : برای اجرای بازی کامپیوتری Battlefield Bad Company 2 بصورت آنلاین یا تحت شبکه می بایست آخرین نسخه از نرم افزار Origin (اوریجین) را در سیستم نصب و از طریق حساب کاربری یا اکانت وارد شوید چنانچه پس از دانلود نسخه یا ورژن های Reloaded ، FitGirl و CorePack در هنگام نصب، اعمال کدفعال سازی یا سریال نامبر ( Serial Number )، آپدیت یا بروزرسانی میدان نبرد: جوخه بی انضباط 2 سوال یا مشکلی داشتید با کارشناسان ما در سامانه همیار رایانه تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان شما را جهت نصب و تنظیمات دسته و صفحه نمایش راهنمایی نمایند.

دانلود بازی Battlefield: Bad Company 2 برای PC – بازی بتلفیلد: جوخه بی‌انضباط ۲ جزو برترین بازی های کامپیوتری در سبک اکشن ، چند نفره آنلاین و شوتر اول شخص می باشد که توسط استودیوی DICE ساخته شده و در سال 2010 توسط Electronic Arts برای PC منتشر شده است.بازی در سال ۱۹۴۴ آغاز می شود و شما در نقش کماندوهای US ماموریت دارید تا به دل نیروهای دریایی ژاپن در تحت عملیات Operation Aurora حمله کنید . هدف از این ماموریت پیدا کردن دانشمند ژاپنی که در بخش نظامی ارتش ژاپن مشغول به ساخت یک سلاح مخفی می باشد و در نهایت فرار از جزیره می باشد . ولی ماموریت آنگونه که انتظار می رود پیش نرفته و با مشکلات مختلفی مواجه می شوند . گیم پلی بازی نیز از تنوع زیادی برخوردار است وجود سلاح های مختلف و متنوع یکی از این ویژگی ها می باشد. جهت دانلود بازی Battlefield: Bad Company 2 باما همراه باشید.

دانلود بازی Battlefield: Bad Company 2 برای کامپیوتر – نسخه DODI

گیم پلی بازی تفاوت چندانی با نسخه ی اولیه بازی ندارد BBC2 دارای سه درجه سختی Easy ، Normal و Hard می باشد که تمام کردن بازی در حالت نرمال برای بسیاری از افراد خیلی سخت خواهد بود.همچنین حالت چند نفره بازی نیز جذابیت بالایی دارد.مراحل بازی در مناطق متفاوت و گوناگونی انجام میشوند. از کوهها و مناطق پوشیده از برف گرفته تا کویر های خشک و جنگل ها و … هریک از این مناطق دارای وضعیت و شرایط جداگانه ای نسبت به یکدیگر هستند و به خاطر تنوعی که دارند شما را خسته نخواهند کرد. سیستم سلامتی بازی نیز با بازی هایی همچون Mw2 تفاوتی ندارد و بسته به اسیبی که به شما وارد شده بهبودیتان چند ثانیه طول می کشد. در طول مراحل وسایل نقلیه زیادی اعم از موتور و کامیون و جیپ و قایق و… در اختیار شما قرار میگیرد که هدایت هر کدام از اونها در نوع خودش هیجان و جذابیت خاصی داره، ضمنا شما در حین استفاده از این وسایل می توانید با زدن دکمه ی خاصی زاویه ی دوربین را تغییر دهید.

همون طور که همه ی ما مطلع هستیم در بازی های امروزی قبل از هر چزی به گرافیک بازی ها توجه میشه و همین نکته باعث شده تا شرکت های بازی سازی بر روی گرافیک بازی تمرکز بیشتری داشته باشند با وجود این که گارگردان بازی قبل از انتشار وعده ی هم سطح بودن گرافیک BBC و Uncharted 2 را داده بود اما به نظر می رسد که گرافیک بازی ان قدر ها هم که گفته شد بالا نیست. از ان جا که بازی bbc 2 داری مراحل رنگارنگیست. هربار به نوعی قدرت گرافیکی بازی در مقابل چشمان ما قرار می گیرد، در طول بازی باگ ها و مشکلات گرافیکی نسبتا زیادی وجود دارند که این مشکلات با ریز شدن شما بر روی بازی قابل مشاهده خواهند شد. FrameRate بازی نیز ثابت نیست و در بعضی مواقع افت فریم هم وجود دارد . بیشتر دشمنان بازی نیز شبیه به هم هستند و حرکات همه ی ان ها تقریبا یکنواخت است. پارسی دی ال پیشنهاد میکند دانلود بازی بتلفیلد 2042 را از دست ندهید.

Battlefield: Bad Company 2 نسخه ای از مجموعه بازی های بتلفیلد بوده که توانسته امتیاز خوبی را از کاربران دریافت کند. سال عرضه بازی نسبت به گیم پلی و طراحی خوبی که در اختیار دارد میتواند کیفیت بالای بازی را بازگو کند. در همین زمینه شرکت سازنده یعنی DICE ویژگی های خوبی را در بازی پیاده سازی نموده است که این مورد میتواند گیمر را برای روز های طولانی سرگرم کند. سال ساخت بازی در 2010 انجام شده بود که در این بین گیمر های بسیاری وارد دنیای بتلفیلد شده اند که این مورد کیفیت بالای بازی را بازگو میکند. جدید ترین نسخه بازی را با ترافیک نیم بهاء میتوانید از سایت پارسی دی ال دریافت کنید. دقت داشته باشید که برای دانلود بازی Battlefield: Bad Company 2 بهتر است نسخه های قبلی را تجربه کرده باشید تا از خط داستانی بازی اطلاعات خوبی داشته باشید.

این مورد ضروری نیست اما اگر بدنبال یک بازی مجموعه دار هستید پیشنهاد میشود این مورد را انجام دهید. بازی کامپیوتر بتلفیلد بد کمپانی 2 را میتوان یکی از محبوب ترین بازی های عرضه شده از شرکت EA و DICE دانست که آغازگر نسل محبوب بتلفیلد بوده اند. بدون شک اگر از گیمر های قدیمی باشید با نام این بازی آشنایی دارید که نسخه جدید آن توسط DODI در قالب ورژن جدید بانام Battlefield Bad Company 2 Ultimate Digital Edition (V1.0 Build: 795745 + All DLCs + MULTi9) عرضه و اکنون در اختیار شما قرار گرفته است که پارسی دانلود پینشهاد میکند این بازی عالی را از دست ندهید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.