اقتصادی

مسئولان قم برای توسعه زیرساخت‌های صنعتی تلاش کنند

دوران خبر / قم استاندار قم در مورد اهمیت و نقش حوزه های صنعتی در رشد و توسعه اقتصادی گفت: مسئولان استانی باید برای توسعه زیرساخت های حوزه های صنعتی تلاش کنند.

بهرام سرمست در جلسه تسهیلات تولید و رفع ستاد موانع تولید قم ، ضمن تأکید بر توسعه زیرساخت ها به عنوان مهمترین وظیفه دولت در قبال سرمایه گذاران در مناطق صنعتی ، گفت: : دیگر برق ندارد.

وی همچنین موضوع منابع آب را به عنوان یکی از نیازهای مهم مرحله توسعه شهرک های صنعتی ذکر و خاطرنشان کرد: برای توزیع آب در این مناطق باید الگوی مناسبی طراحی شود.

استاندار قم به تلاش های رهبری استان برای تأمین اعتبار واحدهای تولیدی اشاره کرد و با اشاره به انتظارات سرمایه گذاران برای دریافت ساختارهای پشتیبانی ، افزود: “بخش خصوصی نیز باید حساب های سپرده خود را انتقال دهد. به بانکهایی که فعالیت می کنند “.

سرمست گفت: انتظار داریم بانک های عامل اقدامات لازم را برای افزایش سهم وام های حمایتی انجام دهند.

وی در خصوص افتتاح مرکز بررسی مشکلات تولید و سرمایه گذاری در استان خاطرنشان کرد: باید گزارشی از فعالیت های این مرکز و عملکردهای آن برای جذب سرمایه ارائه شود. .

در این جلسه گزارشی از پیشرفت تفاهم نامه حل مشکل برق شهر شکوهیه در قم ، وضعیت ساختارهای حمایتی پرداخت شده به فعالان اقتصادی و فعالیتهای سازمان ارائه شد. مرکز پشتیبانی سرمایه گذاری استان قم.

قم دارای هفت شهر صنعتی است: شکوهیه ، الغدیر ، چاپ و نشر ، سلفچگان ، محمودآباد ، ثامنه الائمه (ع) – قنات – و فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و چهار منطقه صنعتی خورآباد ، دستجرد ، سیرو و طاغرود.

از توانایی هنرمندان قم برای بهبود آسیب های اجتماعی استفاده کنید

استاندار قم همچنین در دیدار با چندین هنرمند و فیلمساز در قم گفت: استفاده از توانایی هنرمندان برای کمک به بهبود بیماری های اجتماعی و ارتقا فرهنگ جامعه ضروری است.

وی حمایت از حوزه فرهنگ و هنر را از سیاست های مهم دولت دانست و گفت: در جذب و توزیع اعتبارات باید تعادل بین بخشهای مختلف فرهنگی برقرار شود. .

سرمست با اشاره به تمایل جدی استان برای ارتقا فعالیت های هنری و تسهیل فعالیت های هنرمندان گفت: ما به دنبال استفاده از قابلیت های موجود برای کمک به فیلمسازان و هنرمندان هستیم.

استاندار قم به شرایط موجود جامعه از نظر آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: برای ترویج ارزش های فرهنگی باید از زبان فرهنگ و هنر استفاده شود.

وی با تأکید بر نقش و جایگاه قم به عنوان یک شهر شیعه نشین اظهار داشت: مدیریت فرهنگی در چنین جایگاهی باید در ورای استان و در سطح ملی و بین المللی تأثیرگذار باشد.

سرمست با اشاره به نقش هنرمندان در جامعه خاطرنشان کرد: باید از توانایی این گروه بیش از هر زمان دیگری در انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استفاده شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید