عمومیکسب و کارهای برتر روز

نحوه گرفتن نمایندگی لوازم آرایشی

اعطای نمایندگی لوازم آرایشی

شرکت‌های تولیدکننده لوازم آرایشی برای اعطای نمایندگی لوازم آرایشی برند خود، شرایط خاصی را در نظر گرفته و عموماً این شرایط در وب‌سایت آن‌ها قابل مشاهده است. با توجه به اینکه لوازم آرایشی همواره یکی از پرمصرف‌ترین اقلام به شمار می‌روند و متقاضی خرید بسیاری دارند، شرکت‌های تولیدی بسیاری با عناوین و برندهای متفاوت در دنیا اقدام به تولید این محصولات پرطرفدار می‌نمایند.

بنابراین با توجه به رونق بازار این محصولات چنانچه شما قصد اخذ نمایندگی فروش لوازم آرایشی از برند خاصی را دارید، ابتدا باید در خصوص آن شرکت و تولیدات آن به طور کامل تحقیق کرده و اطلاعات لازم و جامعی از جمله میزان اعتبار و محبوبیت آن برند کسب نمائید.  برای اخذ نمایندگی فروش محصولات گاتیو از شرکت بیز سوالات لازم را بپرسید. سپس با مطالعه شرایط اخذ نمایندگی آن برند، ضمن فراهم آوردن شرایطی مثل ایجاد دکور و فضای متناسب و مورد تقاضای آن برند و در صورت لزوم نیروی انسانی مورد نیاز و غیره، در خصوص نحوه تنظیم قرارداد نمایندگی لوازم آرایشی نیز، اطلاعات لازم را به دست آورید.

اعطای نمایندگی رنگ مو

اعطای نمایندگی رنگ مو از هر برندی که باشد، علاوه بر فراهم آوردن شرایط خاص مربوط به آن برند، نیازمند ایجاد ارتباط و همکاری با مراکز پخش لوازم آرایشی و مهم‌تر از آن، سالن‌های آرایشی و آرایشگران است. رنگ مو، یکی از پرمصرف‌ترین محصولات در میان لوازم آرایشی، محسوب می‌شود. چرا که با در نظر گرفتن اهمیت مو در زیبایی، تغییر رنگ مو، عموما یکی از نخستین انتخاب‌ها برای ایجاد تغییر و افزودن زیبایی به چهره هر فرد در نظر گرفته می‌شود.

در این میان و با توجه به وجود برندهای متعدد موجود برای این محصول، نخستین گام، کسب اطلاعات لازم در خصوص برندهای رنگ مو موجود و میزان رضایت مصرف‌کنندگان از این محصولات است. پس از انتخاب برند موردنظر در هر نقطه‌ای از دنیا، برای دریافت نمایندگی، کافی است با شرکت تولیدکننده ارتباط برقرار نمائید. در اینجا چنانچه نیاز به کمک و راهنمایی برای این منظور دارید، کافی‌ست با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا با آگاهی کامل از شرایط لازم برای اخذ نمایندگی برند انتخابی خود، شما را در امر اخذ نمایندگی یاری نمایند.

اعطای نمایندگی لاک ژل

لاک ژل یا همان ژلیش، گزینه انتخابی مناسبی برای طراحی ناخن بعد از کاشت می‌باشد که شرکت‌های متعدد تولیدی لوازم آرایشی در سراسر دنیا، هر یک شرایط خاصی برای اعطای نمایندگی این محصول برای متقاضیان در نظر گرفته‌اند. با توجه به تنوع طرح‌های موجود برای لاک ژل، در حال حاضر این محصول طرفداران بسیاری دارد و برندهای معتبر بسیاری برای دریافت نمایندگی لاک ژل وجود دارد که شما می‌توانید با بررسی محصولات متنوع هر یک از آن‌ها و مطالعه شرایط لازم برای گرفتن نمایندگی هر یک از برندهای موجود و میزان محبوبیت آن‌ها، نسبت به انتخاب برند موردنظر خود اقدام نمائید.

اعطای نمایندگی فروش کرم ضد آفتاب

سالانه شرکت‌های تولیدی بسیاری با برندهای متفاوت، اقدام به تولید انواع کرم‌های ضد آفتاب با ویژگی‌های خاص می‌نمایند و با اعطای نمایندگی فروش این محصولات به متقاضیان، شرایط لازم برای توزیع گسترده آن‌ها را در سراسر دنیا فراهم می‌آورند. از آنجا که کرم‌های ضدآفتاب یکی از مهم‌ترین ابزارهای مراقبت پوستی به شمار می‌روند و با توجه به درجه اهمیت‌شان، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند، از این رو اخذ نمایندگی فروش کرم‌های ضدآفتاب با برندهای موردپسند و مقبول و مورد تایید اکثر پزشکان، می‌تواند تضمین‌کننده فروش و کسب درآمد مناسب در این حوزه باشد.

اعطای نمایندگی عطر و ادکلن

امروزه و با در نظر گرفتن آمار میزان فروش عطر و ادکلن در کشورهای مختلف دنیا، و اعطای نمایندگی عطر و ادکلن از برندهای، مختلف می‌توان گفت، این شغل یکی از پردرآمدترین مشاغل در دنیا محسوب می‌شود. از آنجایی که همواره انتخاب عطر و ادکلن اصل و اورجینال یک چالش برای خریداران این محصول می‌باشد، بیشتر افراد برای خرید عطر و ادکلن، مراجعه به نمایندگی این محصولات را ترجیح می‌دهند. از این رو پیشنهاد می‌کنیم چنانچه قصد ورود به این حیطه و انتخاب این شغل را دارید، حتماً با مطالعه برندهای مختلف و شرایط آن‌ها برای دریافت نمایندگی، نسبت به درخواست اعطای نمایندگی عطر و ادکلن از یک برند معتبر اقدام نمائید.

اعطای نمایندگی عطر جیبی

اعطای نمایندگی عطر جیبی به طور خاص و ویژه، گزینه مناسبی برای فروش این محصولات پرطرفدار می‌باشد. عطرهای جیبی به دلیل اینکه اندازه‌ی کوچک و قیمت مناسب‌تری نسبت به محصولات مشابه در اندازه‌ی بزرگ‌تر دارند، بسیار کاربردی بوده و طرفداران خاص خود را دارند. اما لازم به ذکر است که مشتریان این محصولات نیز تمایل به خرید محصولات اصل از نمایندگی رسمی برندهای خاص و پرطرفدار را دارند. از این رو طبیعتاً موفقیت در فروش این محصول برای کسانی که نمایندگی عطر جیبی از برند یا برندهای خاصی را دارند، بسیار بیشتر است.

اعطای نمایندگی شوینده

با توجه به اهمیت موضوع رعایت بهداشت و نظافت، استفاده از مواد شوینده در میان مردم بسیار رایج است. از این رو شرکت‌های تولیدکننده مواد شوینده نیز با درک این موضوع، با اعطای نمایندگی برندهای مختلف تولیدی خود به صورت گسترده، اقدام به توزیع محصولات خود در سراسر کشور می‌نمایند.

اعطای نمایندگی صابون

صابون یکی از انواع پرکاربرد شوینده‌ها در میان مردم است که به میزان بسیار زیاد تولید شده و با اعطای نمایندگی از سمت شرکت‌های تولیدی به متقاضیان، زمینه توزیع این شوینده در محدوده‌های جغرافیایی وسیع‌تر فراهم شده است. امروزه برندهای متنوعی برای محصول صابون وجود دارند که با رایحه و خواص و کاربردهای متفاوتی این محصول را متناسب با سلیقه‌ی مصرف‌کنندگان تولید می‌نمایند. با توجه به این موضوع و با در نظر گرفتن میزان بالای تقاضای این محصول در بازار، اخذ نمایندگی صابون از برندهای معروف و پرطرفدار توصیه می‌شود.

اعطای نمایندگی ضدعفونی کننده

تولید انواع مواد ضدعفونی‌کننده و توزیع آن از طریق اعطای نمایندگی محصولات ضدعفونی کننده توسط شرکت‌های تولیدی محصولات بهداشتی، یکی از مهم‌ترین راه‌های رعایت بهداشت و کنترل انتشار و شیوع بیماری‌ها است. در حال حاضر و پس از انتشار بیمار‌ی‌های واگیردار متفاوت در سطح جهان، اهمیت استفاده از مواد ضدعفونی کننده برای حفظ سلامت جامعه، بیش از پیش بر همگان نمایان شد. به همین جهت مصرف موادضدعفونی کننده نیز بسیار بیش‌تر از قبل شده و همواره رو به افزایش است.

اعطای نمایندگی لوازم آرایشی بدون سرمایه

همان‌طور که در ابتدای این مقاله نیز به آن اشاره شد، اعطای نمایندگی لوازم آرایشی توسط برندهای مختلف و با شرایط متفاوت (بدون سرمایه اولیه و با سرمایه اولیه) صورت می‌گیرد. البته این مورد که یک برند آرایشی خاص شرایطی را فراهم نماید که متقاضیان بتوانند، بدون نیاز به سرمایه اولیه، نسبت به اخذ نمایندگی فروش اقدام نمایند. کمتر رخ می‌دهد اما در مواردی نیز چنین موقعیت‌هایی وجود داشته و شما می‌توانید با استفاده از چنین فرصت‌هایی نسبت به اخذ نمایندگی لوازم آرایشی برندی خاص بدون سرمایه اولیه و سود بالا اقدام نمائید.

کرم گاتیو را از کجا بخریم؟

یکی از برندهایی که اخیرا مورد توجه قرار گرفت، کرم‌هایی با برند گاتیو بود. اغلب سوالی که پرسیده می‌شود این است که، کرم گاتیو از کجا بخرم ؟

با توجه به ورود نمونه‌های تقلبی و همچنین افراد کلاهبرداری که این محصولات را با قیمت‌های نجومی عرضه می‌کنند. پیدا کردن محلی معتبر برای تهیه کرم گاتیو، ممکن است سخت به نظر برسد.

به همین دلیل می‌توانید فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر را پیدا کنید، تا بتوانید با خیال آسوده، نسبت به خرید کرم گاتیو اقدام نمایید. فروشگاه بیز پلاس یکی از نمایندگی‌های معتبر این محصولات است که می‌توانید در هر نقطه از ایران هستید، از طریق این فروشگاه سفارشات خود را انجام دهید.

روش تشخیص کرم‌ گاتیو اصل از تقلبی

ممکن است روش‌های زیادی برای تشخیص اصل و فیک بودن کرم استرچ گاتیو وجود داشته باشد. در این قسمت به شرح برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

مقایسه قیمت با خارج از کشور: اغلب نمونه کرم‌های خارجی دارای مدل فیک هستند. در این حالت می‌توانید قیمت نمونه اصلی خارج از کشور را پیدا کنید و مقایسه نمایید. در صورتی که قیمت نمونه داخلی کمتر بود. مشخص می‌شود که کرم فیک و تقلبی است.

مقایسه قیمت کرم تحت لیسانس با قیمت کشور مبدا: برخی از کرم‌ها که تحت لیسانس کشور خاصی هستند، می‌توان قیمت آن‌ها را با کشور مبدا مقایسه کرد. در این صورت اختلاف قیمت زیاد موجب می‌شود بدانید که کرم اصل یا فیک است.

بررسی ویژگی‌های ظاهری: کرم گاتیو اصلی دارای بسته‌بندی به صورت همرنگ با خطوط روی تیوب کرم است. به عنوان مثال، رنگ خطوط روی تیوب و بسته‌بندی مقوایی دقیقا همرنگ و به یک شکل هستند.

همچنین می‌توانید به سایت رسمی بیز مراجعه نمایید و شکل ظاهری را به راحتی مقایسه کنید.

بررسی بارکد و شماره سریال: قبل از خرید، بارکد روی بسته‌بندی و کرم را با هم مطابقت دهید. در صورتی که همخوانی نداشته باشند، به منزله تقلبی بودن کرم است.

معمولا اعداد روی بارکد به ترتیب نشانگر مشخصات خاصی هستند. از چپ به راست کد بارکد نشان‌دهنده: 1_کشور سازنده 2_ شرکت سازنده 3_ کد اختصاصی محصول 4_ کد کنترل می‌باشد. همچنین کد QR را نیز می‌توانید با استفاده از برنامه مخصوص پیگیری نمایید.

بررسی بو و غلظت: کرم‌های اصلی معمولا بدون عیب و نقص ساخته می‌شوند. به همین جهت مشاهده هرگونه بو یا بافت غیرعادی، نشان‌دهنده تقلبی بودن کرم است.