اجتماعیکسب و کارهای برتر روز

معرفی و مقایسه چند فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

در این مطلب به مقایسه پنج فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی خواهیم پرداخت که این پنج فروشگاه شامل فروشگاه اینترنتی خانومی، زززاگرس، سوراو، روبان، دیلوپ می باشد. در ادامه هر یک از این سایت ها رو به شما معرفی نموده و نقاط مثبت هر یک را ذکر خواهیم نمود تا با مطالعه این مقاله بتوانید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب نمایید.

فروشگاه اینترنتی خانومی

یکی از فروشگاه های آنلاین جهت خرید لوازم آرایشی و بهداشتی فروشگاه معروف خانومی می باشد. این فروشگاه امکان خرید اینترنتی راحت و آسان را برایتان فراهم می آورد که می توانید با اطمینان کامل به خرید از آن بپردازید. در این سایت انواع لوازم آرایشی و بهداشتی با قیمت های مقرون بصرفه به فروش می رسد. این فروشگاه علاوه بر لوازم آرایشی و بهداشتی دارای عطر، ادکلن و … نیز می باشد. لازم به ذکر است که این فروشگاه از تمام برندهای آرایشی و بهداشتی برخوردار بوده و دسترسی شما به انواع محصولات آرایشی و بهداشتی را فراهم آورده است.

این فروشگاه از سال 1392 آغاز به کار کرد و با شعار زیبا و سرزنده باش به خاطر خودت به فعالیت خود ادامه داده تاکنون شهرت بسیاری را در میان مردم بدست آورده است. از محصولات این فروشگاه می توان به اسپری، ماسک، سرم و تونیک مو، کرم ضد آفتاب، انواع کرم های مرطوب کننده، کرم آبرسان، محصولات ضد چروک، محصولات مراقبت از مو و انواع لوازم آرایشی اشاره نمود.

مزایای خرید از فروشگاه خانومی

– بهره مندی محصولات از پروانه بهداشتی ورود یا ساخت از وزارت بهداشت و تعویض در صورت نبود این پروانه بر روی کالا
– نمایندگی رسمی برندهای مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی
– ارائه توضیحات کارشناسی شده به خریدار
– مشاوره و راهنمای خرید
– قیمت مقرون بصرفه

معایب

– طراحی نه چندان زیبای سایت
– کیفیت پایین اکثر تصاویر
– سرعت پایین سایت

فروشگاه اینترنتی زز زاگرس

فروشگاه دیگری است که به معرفی و مقایسه آن خواهیم پرداخت، فروشگاه اینترنتی زز زاگرس می باشد. فروشگاه زز زاگرس را می توان در میان معروف ترین و بزرگترین فروشگاه های کشور در زمینه عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی و شوینده ها دسته بندی نمود. راه اندازی این فروشگاه در سال 1382 انجام گردید. این فروشگاه اینترنتی از سه شعبه فیزیکی برخوردار است.

محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسد تماما تولید شده توسط کمپانی های معتبر می باشد و واردات محصولات نیز بدون هیچگونه واسطه انجام می گردد. با حذف واسطه هنگام خرید و واردات قیمت محصولات تا میزان قابل توجهی کاهش یافته که این مزیت بزرگی برای یک فروشگاه اینترنتی به شمار می رود. فروشگاه اینترنتی زز زاگرس از نماد اعتماد الکترونیکی برخوردار است که امکان خرید مطمئن را برای خریداران فراهم می آورد.

از محصولات این فروشگاه می توان به کرم های ضد چروک، کرم های آبرسان، ماسک های صورت، انواع شامپو ها، خمیر دندان و … اشاره نمود.

مزایا

– ضمانت ۷ روزه
– قیمت مقرون بصرفه
– ضمانت اصل بودن محصولات
– پشتیبانی ۲۴ ساعته

فروشگاه اینترنتی دیلوپ

شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که از فروشگاه اینترنتی دیلوپ لوازم آرایشی و بهداشتی و … خریداری نموده اید. تاسیس  فروشگاه دیلوپ در سال ۲۰۰۵ در شهر ارومیه انجام گرفته است نام دیلوپ به معنای قطره ی آب و نماد پاکی و تمیزی می باشد. محصولات اورجینال این فروشگاه افراد بسیاری را به خرید از این فروشگاه ترغیب نموده است و به طرفداران آن افزوده است.

محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می گردد شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، دهان و دندان، عطر و ادکلن، محصولات ضد عفونی و … می باشد که تنوع محصولات دیلوپ به ۶۰۰ نوع محصول می رسد. فروشگاه اینترنتی دیلوپ در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد و به شمار طرفداران و خریداران این فروشگاه افزود. پروسه ارسال محصولات توسط این فروشگاه تنها در سه روز انجام می گردد و جهت ارسال از تیپاکس یا پست معمولی استفاده می شود که مشتری خود به انتخاب نوع ارسال می پردازد.

مزایا

– قیمت مناسب
– تضمین اصالت کالا
– تنوع محصول بسیار
– عرضه محصولات اورجینال

معایب

– نبود اپلیکیشن کارآمد برای تلفن همراه و تبلت
– سرعت پایین سرچ در سایت

فروشگاه اینترنتی سوراو

از دیگر فروشگاه اینترنتی معروف و مشهور در کشور ما فروشگاه اینترنتی سوراو می باشد. این فروشگاه از نماد اعتماد الکترونیک ۲ ستاره برخوردار می باشد و امکان خرید مطمئن را برای شما فراهم می آورد. سوراو یک واژه کوردی بوده که به معنای سرخاب می باشد. فعالیت این فروشگاه در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال می باشد.

سوراو محصولات اورجینال را از کمپانی های معروف بدون واسطه خریداری می نماید که هر یک دارای گارانتی و تضمین می باشد. این فروشگاه انواع محصولات از برندهای مختلف جهان را به فروش می رساند که شما می توانید مطابق با نیاز خود به خرید یک محصول مناسب بپردازید. محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی سوراو به فروش می رسد شامل محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات مراقبتی پوست و مو، دهان و دندان، عطر و ادکلن و حتی لوازم شخصی برقی می باشد.

مزایا

– فروش محصولات اورجینال
– برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک ۲ ستاره
– قیمت مناسب محصولات به دلیل خرید بدون واسطه
– خرید راحت و آسان

معایب

– نبود اپلیکیشن برای تلفن همراه و تبلت
– طولانی بودن زمان ارسال و تحویل سفارش (به دلیل مرزی بودن فروشگاه)
– عدم ارایه تخفیفات متنوع

فروشگاه اینترنتی روبان

فروشگاه روبان از آن دسته فروشگاه های اینترنتی به شمار می رود که طرفداران بسیاری دارد و روزانه بسیاری از افراد به خرید از آن می پردازند. این فروشگاه در سال ۱۳۹۴ راه اندازی گردید که بهترین و باکیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی را عرضه می نماید. تمامی محصولات این سایت محصولات اورجینال بوده و شما را به یک خرید مطمئن دعوت می نماید. لازم به ذکر است که فروشگاه روبان امکان مشاوره و کارشناسی حرفه ای را برای خانم ها فراهم کرده است.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد محصولات این سایت دارید در قسمتی از این فروشگاه مقالاتی در مورد محصولات ارائه شده است که خرید را برای شما آسان تر می نماید. محصولات شرکت زرتجارت روبان یا همان فروشگاه اینترنتی روبان شامل محصولات مراقبت از پوست، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات مراقبتی و زیبایی مو و بدن، لوازم شخصی برقی، انواع اکسسوری های زنانه و مردانه و … می باشد.

مزایا

– مشاوره رایگان
– عرضه محصولات اصل
– ارائه مقالات در مورد محصولات عرضه شده در سایت

در این مقاله ۵ فروشگاه اینترنتی را معرفی نمودیم و شما را با آنها آشنا کردیم که می توانید مطابق با نیاز خود به خرید از این فروشگاه ها بپردازید.