عمومیکسب و کارهای برتر روز

کیفیت برندهای لوازم آرایشی فرانسه

برندهای آرایشی معروف فرانسه

هر زمان حرف لوازم آرایشی می شود نام فرانسه در ذهن همه ی ما خطور می کند.برندهای آرایشی معروف فرانسه زبان زد همه کشورها شده و برای داشتن ظاهری آراسته برای زنان و مردان در زمینه ی شیک پوشی به عنوان محصولات زیبایی جزو برندهای مطرح آرایشی به‌شمار می رود . پس در انتخاب لوازم آرایشی ازبهترین برندها مخصوصا برندهای آرایشی معروف فرانسه استفاده کنید که هیچگاه پشیمان نشوید در ادامه با ایلیاگشت  با چند برند فرانسوی آشنا شوید.

آشنایی با برندهای آرایشی معروف فرانسه لوازم آرایش برند ویشی ویشی(Vichy) یکی از بزرگترین برندهای لوازم آرایشی فرانسه محسوب می شود و از محصولات لاکچری کوین فرانسه و مواد مغذی استفاده می کند . محصولاتی با کیفیت بالا و متنوع  در اختیار  خانوم ها و آقایون گذاشته اند و یکی از محبوب ترین محصولات ویشی لوسیون نورمادرم (Normaderm) که پاک کننده سه کاره است ،به عنوان  کرم استفاده می شود.

برندهای آرایشی معروف فرانسه لوازم آرایش برند نوکس همه دختران دنبال ویژگی هایی برای استفاده روزانه از کرم ضد چروک و ضد آفتاب و باکیفیت بالا هستند . این محصول چند منظوره نوعی روغن است که کارایی زیادی دارد بطور مثال برای مو ، صورت و با بوی معطرخوش قابل استفاده می باشد . این محصول نه تنها در پاریس بلکه در هر جای دنیا از طرفدار زیادی برخوردار است . این محصول در فرانسه فصل بهار و تابستان به زاحتی در داروخانه ها فروخته می شود .

لوازم آرایش برند میبلین مشهورترین برند میبلین رو میتوان از پالت سایه ، رژ گونه و رژ لب 24 ساعته شناخت . برند میبلین توسط یک جوان مبتکر به نام توماس لیل ویلیامز در سال 1915 میلادی به سرانجام رسید و از معروف ترین لوازم آرایشی فرانسه شناخته شد . هر میکاپ آرتیستی به دنبال چنین چیزی با کیفیت و حرفه ایی می گردد . لوازم آرایش برند نارس جالب است که بدانید برند نارس برای اولین بار محصولات خود را با 12 تا رژ کوچک لانچ کرد و طرفدار زیادی را به خود جلب کرد و در فرانسه بهترین برند شناخته شد . یک بلاگر ماهر و عکاس حرفه ایی در سال 1944 این کمپانی را بنام خود ثبت کرد . این برند بعد از تولیدی لوازم آرایش برند سفیر

برند سفیر در فرانسه مجموعه های از محصولات خود را برای علاقه مندان به لوازم آرایش در فروشگاه هایش در اختیار مصرف کننده گذاشته است.هر آنچه از کامل ترین کلکسیون برند لوازم آرایشی بخواهید در آنجا پیدا خواهید کرد .خرید لوازم آرایشی غیراصیل میتواند موجبات بدی روی پوست صورت  نمایش بدهد که جبران ناپذیر است. به همین دلیل خرید از برندهای اصل و با کیفیت در فروشگاه سفیر پیشنهاد می شود . که به شهرت رسید بعدها به یک شرکت لوازم آرایشی واگذار شد . شاید بتوان گفت که کشور فرانسه، برای صد سال است که پیشگام محصولات آرایشی و بهداشتی برای پوست به شمار می‌رود.

آوازه کشور فرانسه در زمینه مد، از غرب تا شرق عالم گسترده است و کسی نیست که نداند برندهای پوستی فرانسوی، چه شهرتی دارند. کیفیت بالای محصولات، تاثیرگذاری فوق‌العاده آن‌ها بر روی پوست، قیمت کرم لاکچری کوین شب و روز و حتی ظاهر بسیار زیبا، باعث شده‌اند که برندهای پوستی فرانسوی، در سرتاسر دنیا پرطرفدار باشند. در این مقاله از مجله گاندی شاپ، می‌خواهیم بهترین برندهای پوستی فرانسوی را در کنار هم بشناسیم. در کشور فرانسه، برندهای پوستی بسیاری وجود دارد؛ بدیهی که در میان این برندها، برخی از برندهای کیفیت لازم را نداشته باشند و برخی دیگر، سرآمد بازار مد و زیبایی باشند. در این مقاله، بهترین برندهای فرانسوی را برای مراقبت از پوست و حتی مو، به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

برند لورآل اولین برندی که در این مقاله به سراغ معرفی آن خواهیم رفت، برند لورآل است. این برند از معروف‌ترین برندهای فرانسوی در ایران است. لورآل در سال ۱۹۰۹ میلادی تاسیس شده و از همین جهت، یکی از قدیمی‌ترین برندهای پوستی نه فقط در فرانسه، که در کل دنیاست. کیفیت بسیار بالای محصولات، استفاده از بهترین و کم‌خطرترین ترکیبات و البته قیمت مناسب، از ویژگی‌های این برند به شمار می‌رود. از جمله پرفروش‌ترین محصولات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: خرید محصولات لورال کرم آبرسان و مرطوب‌کننده حاوی هیالورونیک اسید کرم ضدچروک دور چشم حاوی هیالورونیک اسید ژل شستشو حاوی خاک رس و جلبک فرانسوی

پرفروش ترین محصولات لورآل در لیست بالا چند محصول حاوی هیالورنیک اسید معرفی شد. در مقاله هیالورنیک اسید چیست در این باره بیشتر بخوانید. برند اوریاژ از دیگر برندهای مطرح فرانسوی، برند اوریاژ است. این برند هم سال‌های سال قدمت‌ دارد و از جمله قدیمی‌ترین برندهای فرانسوی است. محصولات این برند، بنا بر ادعای سازندگان آن، حاوی آب معدنی چشمه اوریاژ هستند و به همین علت، برای پوست کمترین آسیب را هم به همراه ندارند و کاملا سازگار هستند. نرم‌کنندگی پوست و رطوبت‌رسانی، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این برند به شمار می‌رود. خرید محصولات اوریاژ از جمله پرفروش‌ترین محصولات برند اوریاژ، می‌توانیم موارد زیر را معرفی کنیم:

ضد آفتاب اوریاژ  کرم دور چشم اوریاژ اسپری آب اوریاژ کرم پودر کوین پرفروش ترین محصولات برند اوریاژ برند نوروا برند نوروا، به نسبت دیگر برندهای پوستی فرانسوی، قدمت کمتری دارد، اما محبوبیت آن به اندازه برندها جاافتاده در بازار است. این برند ادعا دارد که با محصولاتش، انقلابی در دنیای پوست و زیبایی پدید آورده است و از کیفیت و تاثیر محصولاتش، می‌توان  این ادعا را تایید کرد. این برند برای درمان پوست‌های آسیب‌دیده و برای استفاده روزانه، بسیار مناسب است و هیچ آسیبی برای پوست به همراه ندارد.

از جمله معروف‌ترین محصولات برند نوروا، می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم: روغن زیتون از فشار دادن یک دانه کامل زیتون به دست می‌آید. این روغن سرشار از اسیدهای چرب تک غیراشباع (چربی‌های سالمی که دارای مزایای سلامتی و آرایشی مختلفی هستند) و آنتی‌اکسیدان‌های دوست‌دار پوست است. بسته به ترکیب روغن گیاهی، برخی از روغن‌ها در مسائل خاص بهتر از بقیه عمل می‌کنند. روغن زیتون از جمله روغن‌های گیاهی با عملکرد بالا است و به دلیل خاصیت نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی بالایی که دارد مورد ستایش قرار می‌گیرد. شما می‌توانید این روغن شگفت‌انگیز را در هر چیزی، از سرم‌ها گرفته تا پاک‌کننده‌های صورت و مرطوب‌کننده‌ها پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که روغن زیتون ممکن است در اثر قرار گرفتن در معرض گرما، نور یا اکسیژن بیش از حد، خاصیت خود را از دست بدهد، پس بهتر است آن را در مکانی خنک و با درب بسته نگهداری کنید.

روغن زیتون سرشار از فواید پوستی است، از مرطوب کردن لکه‌های خشک گرفته تا از بین بردن آرایش‌های سرسخت و ضدآب. این روغن گیاهی دارای خاصیت نرم‌کنندگی، آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی است و تاثیرات شگفت‌انگیزی روی پوست می‌گذارد. این روغن از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند و آسیب‌های ناشی از نور خورشید را به حداقل می‌رساند. به طور کلی، بیشتر انواع پوست‌ها می‌توانند از خواص روغن زیتون بهره‌مند شوند، اما آن‌هایی که پوست حساس و مستعد آکنه دارند بیشتر نیازمند استفاده از این روغن می‌باشند. روغن زیتون برای استفاده روزانه روی پوست بی‌خطر است و هر تعداد دفعه که بخواهید می‌توانید از آن استفاده کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.