علمی و پزشکیکسب و کارهای برتر روز

 10 ایده جذاب برای طراحی اپلیکیشن

یکی از راه های کسب درامد که امروزه سرو صدای زیادی به پا کرده درامد از طریق طراحی اپلیکیشن  است؛ به طوریکه با ساخت اپلیکیشن از راه های مختلفی مانند فروش حق عضویت به کاربران یا نمایش تبلیغات در آن میتوانید به راحتی کسب درامد کنید. در این مقاله به برسی جذاب ترین ایده های طراحی اپلیکیشن می پردازیم.

ایده های طراحی اپلیکیشن

  1. اپلیکیشن سلامت و ورزش

یک اپلیکیشن متمرکز بر سلامت و ورزش  که به کاربران برای انجام برنامه های تمرینی و رژیم غذایی  کمک می‎‌کند و امکاناتی نظیر پیگیری فعالیت‌ها، تمرینات ورزشی و سنجش میزان مصرف کالری و.. را به آنها ارائه میدهد.

  1. اپلیکیشن راهنمای گردشگری

یک اپلیکیشن که جستجوی رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، جاذبه‌های گردشگری و خدمات دیگر در شهر را برای کاربران به سادگی انجام دهد. این اپلیکیشن می‌تواند نقشه‌ها، نظرات کاربران و امکانات مسیریابی را نیز داشته باشد. برای مثال طراحی اپلیکیشن گردشگری مشهد می‌تواند به مردم و گردشگران مشهد کمک کند تا به راحتی جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، هتل‌ها، اماکن فرهنگی و سایر خدمات درمشهد دسترسی پیدا کنند.

  1. اپلیکیشن آموزشی

اپلیکیشن آموزشی برای ارائه آموزش‌های متنوع و تعاملی در حوزه‌های مختلف مانند زبان‌های خارجی، مهارت‌های فنی، هنر و موسیقی و… طراحی می‌شود و امکاناتی مانند ویدئوهای آموزشی، تست‌ها و محتوای تعاملی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

  1. اپلیکیشن تقویم و مدیریت زمان

اپلیکیشن تقویم و مدیریت زمان میتواند یک ابزار قدرتمند برای برنامه‌ریزی و مدیریت زمان باشد و به کاربران کمک کند تا برنامه‌های خود را به بهترین شکل مدیریت کنند. تقویم هوشمند، یادآوری و هشدارها، مدیریت وظایف  از ویژگی های این اپلیکیشن است.

  1. اپلیکیشن فروشگاه آنلاین

این اپلیکیشن یک فروشگاه انلاین است که به کاربران امکان می‌دهد محصولات را آنلاین مشاهده کنند، سفارش دهند و پرداخت را انجام دهند. امکاناتی مانند جستجوی محصولات، سیستم مدیریت سبد خرید، پیگیری سفارشات و ارسال اطلاعیه‌های مربوط به تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه را در بر می‌گیرد.

  1. اپلیکیشن اخبار و رسانه:

یک اپلیکیشن که اخبار روز را به کاربران ارائه می‌دهد. امکاناتی مانند دسته‌بندی خبرها، اطلاعیه‌ها، مقالات، عکس و ویدئو از ویژگی های این اپلیکیشن است؛ همچنین، امکان اشتراک خبرها با دیگران و ذخیره‌سازی مورد علاقه‌ها نیز می‌تواند اضافه گردد.

  1. اپلیکیشن تحویل غذا

 اپلیکیشنی برای سفارش آنلاین غذا از رستوران‌ها و فروشگاه‌های محلی. این اپلیکیشن می‌تواند مشتریان را به رستوران‌ها، متصل کند و امکاناتی مانند منوی آنلاین، پیگیری سفارش، پرداخت آنلاین و امکان ارائه نظرات و بازخورد را برای آنها فراهم کند.

  1. اپلیکیشن خدمات خودرو

اپلیکیشنی برای ارائه خدمات خودرو مانند تعمیرات، تغییر روغن، شستشو و تعویض لاستیک که وجود آن برای هرکسی نیاز است.  با استفاده از این اپلیکیشن کاربران می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را سفارش داده و وقت ملاقات را تعیین کنند. امکاناتی مانند جستجوی نزدیک‌ترین خدمات، قیمت‌گذاری، پرداخت آنلاین و امکان ارائه نظرات و امتیازدهی به خدمات ارائه می‌شود.

  1. اپلیکیشن رزرو هتل و مسافرخانه

اپلیکیشنی برای رزرو هتل و مسافرخانه در سفرهای تجاری یا تفریحی است که کاربران با استفاده از آن  می‌توانند هتل‌ها و مسافرخانه‌های موجود را جستجو کرده و امکاناتی مانند نمایش اتاق‌های خالی، مقایسه قیمت‌ها، رزرو آنلاین و امکان ارائه نظرات و امتیازدهی را داشته باشند.

  1. اپلیکیشن بازی‌های آنلاین چندنفره

اپلیکیشن بازی‌های آنلاین چندنفره یک پلتفرم جذاب برای بازی با دوستان و سایر کاربران در حالت آنلاین را فراهم می‌کند. امکاناتی مانند گفتگوی آنلاین و ارتباط بین اعضا نیز میتواند این اپلیکیشن را جذاب تر کند.