پرفروشترین ساعت های AVI-8 در سال 2023

ساعت هوشمند بلک تایم مدل AVI 8 Ultra

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ساعت هایی عرضه می‌شود که نیاز هر شخص را از یک ساعت تامین می‌کند و اکثر افراد جهان از ساعت‌های هوشمند در زندگی روزمره خود استفاده می‌کنند. ساعتی که جلوی روی شماست یکی از مدرن‌ترین ساعت‌های هوشمند است که با قابلیت‌های بیشمارش جذابیتش را نشان می‌دهد. در ادامه با مشخصات این ساعت هوشمند بلک تایم و نکات خرید AVI-8 آشنا ‌می‌شویم.

مشخصات ساعت هوشمند بلک تایم مدل AVI 8 Ultra

ساعت AVI-8 دارای ظاهری زیبا و کاربر پسند و مناسب بانوان و آقایان است. از این ساعت می‌توان به‌صورت روزمره و یا در محیط ورزشی و رسمی استفاده کرد و از ویژگی‌هایش نهایت لذت را برد. بدنه‌ی این ساعت از تیتانیوم مقاوم ساخته شده است که در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد و به این سادگی‌ها نمی‌شکند. صفحه نمایش این ساعت لمسی است و شیشه آن از کریستال معدنی ساخته شده است که دربرابر خط و خش مقاوم است. می‌رسیم به ویژگی‌های این ساعت هوشمند که تنها وجه تمایزش با ساعت های مکانیکی است.

ویژگی‌های ساعت هوشمند بلک تایم مدل AVI 8 Ultra

از مهم ترین ویژگی این ساعت ضدآب بودن آن است که با داشتن گواهی استاندارد IP68 در برابر رطوبت و آب تا عمق 1.5 متری مقاومت دارد. این ساعت از سنسور های ضربان قلب، اکسیژن خون،فشارسنج  و کنترل خواب نیز برخوردار است. بلوتوث می‌تواند به شما کمک کند تا با استفاده از آن ساعت خود را به موبایل‌تان متصل کنید و از پیشینه فعالیت‌های روزانه خود مطلع شوید. از مزیت‌های دیگر این ساعت هوشمند پشتیبانی از اندروید و ios است. باتری این ساعت در استفاده عادی تا 4 روز شارژدهی دارد و برای شما ساخته شده است.

نکات مهم هنگام خرید ساعت هوشمند

  • سازگاری با تلفن های همراه
  • نوتیفیکیشن و هشدارهای ساعت هوشمند
  • نوع صفحه نمایش
  • تم و تصویر پس زمینه در واچ هوشمند
  • برنامه ها و امکانات
  • طول عمر و شارژ باتری
  • خدمات پس از فروش
  • برند و قیمت ساعت هوشمند

نحوه نگهداری صحیح از ساعت هوشمند

  • این نوع از ساعت ها به نور خورشید حساس هستند، بنابراین نباید به طور مستقیم جلوی نور خورشید قرار بگیرند و بعد از استفاده حتما درون جعبه مخصوص نگهداری شوند.
  • همیشه بعد از خرید ساعت هوشمند، حتما دفترچه راهنمای آن را به دقت مطالعه کرده و به توصیه های شرکت سازنده توجه نمائید.
  • صفحه این ساعت ها بسیار حساس است، بنابراین مراقب باشید صفحه آن ها خش دار نشود. هرگز جهت ارضای حس کنجکاوی پشت ساعت را باز نکنید.
  • برای تمیز کردن آن از پارچه نخی نرم و خشک استفاده کنید. هرگز از آب و الکل برای تمیز کردن آن استفاده نکنید. زیرا ممکن است باعث تغییر رنگ در قاب و دسته ساعت شود.
  • اگر ساعت شما قابلیت آنتی شوک ندارد، سعی کنید در ورزش هایی که تکان های شدید به ساعت وارد می شود از آن استفاده نکنید.

باتوجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کولر آبی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ساعت هوشمند ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم.

وقتی ساعت مچی دارید همیشه زمان در دستان شماست شک نکنید.

ما شما را با برندهای معروف ساعت آشنا می کنیم تا انتخاب برایتان ساده تر شود. این لیست ها را مطالعه کنید تا آنچه که لایق آن هستید را خریداری کنید. برند های معروف ساعت مچی، ساعت های شیکی تولید می کنند که نمی تواند پس انداز بانکی شما را شکست دهد

ساعت های عالی، گران هستند و به سختی می شود آن ها را تهیه کرد. اگر به دنبال سرمایه گذاری باشید شما می توانید یک ساعت با نام معتبر و یا یک ساعت اتوماتیک سوئیسی را بخرید. اما این بدان معنا نیست که شما باید همه پولتان را خرج کنید. اگر همه چیز مورد نظر شما یک لوازم جانبی زیبا است که به طور دقیق زمان را مشخص می کند ، نیازی به هزینه کردن زیادی ندارید.

البته در زیر مجموعه یک کلکسیونر، برخی نشانه های گویایی وجود دارد که نشان می دهد آنها چیزهایی نیستند که شما آن را “ساعت های لوکس” می نامید. اولآ ، ساعت های دست دومی در مجموعه هایشان وجود دارد مانند ساعت کوارتز ، که به طور واضح از ثانیه به ثانیه ای می رود و حرکت روان یک ساعت اتوماتیک را ندارد.

دوما ساعت های طلا وجود دارد که ارزان نیستند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که این ساعت ها رنگ آمیزی نشده اند. اما اغلب می دانید که وزن یک ساعت مچی مهم است نه فولاد، رزگلد یا حتی تیتانیوم به کار رفته در ساخت ساعت مورد نظر.

از سوی دیگر ، تفاوت زیادی بین هزینه کردن 150 پوند برای خرید یک ساعت مچی زیبا و کاربردی و یا پرداختن 15 هزار پوند برای یک ساعت وجود دارد. این پول زیادی است و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه ای به ساعت های سوئیسی ندارند، بدون توجه به آنچه دیگران می گویند ، ارزش خرید یک ساعت گران را نخواهد داشت. آیا این ساعت گرانقیمت زمان را بهتر از نسخه کاسیو نشان می دهد؟ قطعا نه.

بنابراین چرا می خواهید قسمت زیادی از دستمزد خود را بر روی یک ساعت سرمایه گذاری کنید در حالی که می توانید با کسری از همان هزینه یک ساعت زیبا بدست آورید؟ من نمی گویم موارد زیر از هر لحاظ مقرون به صرفه هستند، اما در واقع همین طور است نه فقط با استانداردهای یک ساعت خوب، بلکه با استانداردهای هر کسی که می تواند عاقلانه تصمیم بگیرد.

انتخاب ساعت سیکو 5 اتوماتیک

گفته می شود ساعت های مکانیکی سوئیسی گران هستند اما ساعت های ژاپنی نه. روی کارت های روی میز نوشته شده، من صاحب این ساعت هستم و آن را دوست دارم. اندازه 37 میلی متر برای ساعت بسیار کوچک است، اما اجازه ندهید اندازه آن شما را فریب دهد. سیکو تعدادی از ارزان ترین ساعت های جهان را تولید می کند و این چیزی است که باعث می شود ساعت سازان دیگر در مقایسه با سیکو حیله گر به نظر برسند.

این ساعت کوچک حتی شامل یک نمایشگر تاریخ روز است، همه این ها به مراتب قیمت کمتری نسبت به برخی از ساعت های کوارتز در خرده فروشی ها دارند. این ساعت ارزان قیمت است که درمجموعه های کلکسیونرهای ساعت استفاده می شود. آنها نمی توانند به سادگی چیز بدی در مورد این ساعت ها بگویند.

ساعت AVI-8: Spitfire Type 300 Edition

وضعیت نماد Spitfire به این معنی است که تعداد معدودی از ساعت سازان در طول سالها تلاش کرده اند تا اعتبار آن را به دست آورند. Bremont این کار را در گذشته انجام داد ، IWC اخیراً با طولانی ترین پرواز و با همین قصد و من مطمئن هستم که بسیاری دیگر هم به دنبال به دست آوردن این اعتبار بوده اند. AVI-8 یکی از بهترین مدل های موجود است. برای اولین بار ، بدنه 42 میلی متری کمی بیضوی است که اشاره ای به بدنه هواپیما دارد. خوشبختانه آنقدر ظریف است که می تواند آن را از گم شدن در یک نقاشی دالی نجات دهد. واضح ترین مرجع هوانوردی خود شماره گیری است که می تواند به خوبی در کابین خلبان قدیمی قرار گیرد.

کل طرح ساعت بیشتر شبیه به یک تابلوی ابزار هوانوردی است تا ساعت اتوماتیک معمول شما ، اگرچه شما آن را طور دیگری می بینید. ممکن است صفحه ساعت شما کمی شلوغ به نظر برسد ، اما خواندن آن در یک نگاه به طرز شگفت آوری آسان است که تنها وظیفه واقعی ساعت خلبانان همین است. این دقت و صحت به لطف ساعت اتوماتیک ژاپنی هیچ وقت مسئله ساز نیست و بر روی قیمت ساعت ای وی ایت تاثیر  نخواهد داشت.