عمومیکسب و کارهای برتر روز

آشنایی با ساعت مردانه: آدیداس و فراری

ساعت مچی یکی از اکسسوری‌های ترند چند سال اخیر به حساب می‌آید که به دلیل تنوع بالا تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. این اکسسوری محبوب در کنار نشان دادن زمان صحیح، به خوبی می‌تواند جایگاه شما را در موقعیت‌های مهم نشان دهد و به اعتبار شما بیفزاید. البته اگر می‌خواهید ساعت مچی شما چیزی فراتر از یک ساعت ساده به نظر برسد، باید به برند تولیدکننده آن توجه کنید. در حال حاضر برندهای مختلفی در زمینه طراحی و تولید ساعت‌های مچی فعالیت می‌کنند که از برترین آن‌ها می‌توان به برند ادیداس و برند فراری اشاره کرد. ساعت آدیداس و ساعت فراری از برجسته‌ترین ساعت مچی‌های موجود در سورن گالری هستند که با کیفیت اورجینال و قیمتی مناسب به فروش می‌رسند.

 گزینه ایده آل برای ورزشکاران; ساعت آدیداس

آدیداس ساعت مچی‌های خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و روانه بازار می‌کند. شما می‌توانید با توجه به تیپ شخصیتی خود ساعت adidas را انتخاب نمایید. به عنوان مثال در صورتی که به ورزش علاقه زیادی دارید و بیشتر از لباس‌های اسپرت و غیررسمی استفاده می‌کنید، ساعت آدیداس اسپرت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. البته ساعت آدیداس بسیار شیک و منحصر به‌فردی را برای استایل‌های رسمی نیز تولید کرده است. جهت خرید و اطلاع از قیمت ساعت آدیداس می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سورن گالری از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید.

ساعت فراری: مشهور ترین ساعت اسپرت جهان

همانطور که اشاره کردیم، فراری از دیگر برندهای قدرتمند می‌باشد که در عرصه تولید ساعت مچی خوش درخشیده است. ساعت Ferrari از آن دسته ساعت‌هایی است که در تمامی جنبه‌ها یک سر و گردن بالاتر از رقبای خود به نظر می‌رسد! ساعت فراری در مدل‌ها و انواع مختلفی طراحی می‌شود تا تمامی افراد امکان خرید و استفاده از آن را در موقعیت‌های مختلف داشته باشند. از سوی دیگر، کاربردهای این ساعت مچی نیز در نوع خود بی‌نظیر است. شما می‌توانید ساعت فراری را با توجه به موقعیت‌های مختلفی که در آن قرار می‌گیرید، انتخاب و خریداری نمایید.

ساعت‌ مچی‌های فراری با توجه به امکاناتی که دارند، می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. این ساعت‌ها تا عمق 50 متر در برابر آب مقاوم بوده و مناسب استفاده در روزهای بارانی هستند. علاوه بر آن، قیمت ساعت مچی فراری با توجه به امکانات و قابلیت‌های آن متفاوت می‌باشد. در برخی از مدل‌های ساعت فراری امکاناتی نظیر کرنوگراف، تقویم، نشانگر روزهای هفته، نشانگر روزهای ماه و … مشاهده می‌شود. در هر صورت این شما هستید که باید با توجه به نیاز و سلیقه خود اقدام به خرید ساعت فراری اصل نمایید.

ساعت مردانه; یکی از آیتم های تکمیل استایل مردانه

تا به اینجا با ویژگی‌های ساعت ادیداس و ساعت فراری آشنا شدیم. با این وجود برای انتخاب مناسب‌ترین ساعت مردانه نیاز به اطلاعات مهم و نکات کلیدی می‌باشد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید ساعت مردانه باید در نظر داشته باشید، میزان بودجه مورد نظرتان است. البته لازم به ذکر است که همیشه نیاز به مصرف هزینه بسیار بالا برای خرید یک ساعت ایده‌آل نیست. امروزه ساعت‌های زیادی تولید می‌شوند که برای خرید آن‌ها نیاز به پرداخت هزینه زیادی نخواهید داشت و این ساعت‌ها کاملا ارزش پول شما را دارند. ساعت آدیداس اصل از آن دسته ساعت‌هایی محسوب می‌شود که با وجود کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار است و امکان خرید آن برای تمامی افراد جامعه وجود دارد.

از موارد دیگری که باید در زمان خرید ساعت مچی به آن توجه کنید، بند این محصول است. بند ساعت در راحتی و ظاهر آن تاثیر بسیاری دارد. به عنوان مثال ساعت‌هایی با بند استیل از ضروریات هر شخصی به شمار می‌روند؛ چرا که ساعت‌های دارای بند استیل هرگز از مد نمی‌افتند و همیشه شیک به نظر می‌رسند. این ساعت‌ها ضد زنگ بوده و دوام بالایی دارند و از طرفی یک انتخاب هوشمندانه برای استایل‌های غیررسمی و اسپرت محسوب می‌‌شوند.

ساعت‌هایی با بند چرم را می‌توانید در استایل رسمی و کلاسیک به کار ببرید. این مدل از ساعت‌ها دوام بالایی دارند و می‌توانند تا سال‌ها برای شما کار کنند. همچنین در صورتی که به دنبال خرید ساعتی برای استایل اسپرت و ورزشی خود هستید، ساعت‌هایی با بند رابر بهترین گزینه برای شما هستند. این بندها در برابر آب مقاوم بوده و در برابر تعریق دچار مشکل نمی‌شوند.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، در ارتباط با بند ساعت است. برخی از افراد این تصور اشتباه را دارند که ساعت‌هایی با وزن کم جزو ساعت‌های تقلبی هستند، این در حالی است که برندهای معتبر از برترین مواد اولیه و سبک‌ وزن‌ترین متریال در ساخت ساعت های خود استفاده می‌کنند تا هیچ فشاری به مچ دست شما وارد نشود. به عنوان مثال شما می‌توانید وزن کم ساعت آدیداس اورجینال را کاملا احساس کنید.

انواع ساعت مچی مردانه

یک ساعت مچی نشان‌دهنده شخصیت شما است؛ پس قبل از خرید آن باید با کاربری‌های مختلف ساعت مچی مردانه آشنا شوید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه قصد داریم تا شما را با انواع ساعت مچی مردانه آشنا کنیم.

ساعت مردانه نظامی

ساعت مچی‌های نظامی از ویژگی‌های مشترک زیادی از جمله نمایشگر‌های آنالوگ و همینطور عملکردهای کمی فراتر از زمان‌بندی اصلی برخوردار هستند. اندازه این ساعت‌ها از کوچک تا متوسط بوده و اعداد روی صفحه نمایش آن‌ها به راحتی قابل خواندن است.

ساعت مردانه خلبانی

ساعت مچی‌های خلبانی یکی از کاربردی‌ترین مدل‌های ساعت به شمار می‌روند که برای اولین بار برای خلبانان طراحی شدند و از قابلیت‌های متنوعی برخوردار می‌باشند. از ویژگی‌های این ساعت می‌توان به دوام بالا، تطبیق‌پذیری و خوانایی اشاره کرد. همچنین ساعت‌ مچی‌های مردانه خلبانی مقاومت بالایی در برابر آب دارند.

ساعت مردانه غواصی

این ساعت همانطور که از نام آن مشخص است برای غواصی حرفه‌ای و شنا طراحی شده است و تا عمق حداقل 100 متری در برابر آب مقاوم می‌باشد. ساعت مچی‌های غواصی ابزاری مهم برای دریانوردان هستند که از آن‌ها برای ردیابی زمان هنگام غوطه‌ور شدن در آب استفاده می‌نمایند. شما می‌توانید طیف وسیعی از ساعت‌های غواصی را در فروشگاه سورن گالری مشاهده فرمایید.

ساعت مردانه لوکس

ساعت مچی‌های مردانه لوکس یکی از اکسسوری‌های مورد نیاز هر مرد خوش‌تیپی محسوب می‌شوند. فاکتوری که منجر به تفاوت ساعت‌ مچی‌های لوکس با سایر ساعت‌ها می‌شود، طراحی منحصر به‌فرد و کیفیت عالی مواد اولیه آن است. برخی از این ساعت‌ها با دست ساخته شده و از قطعات هنری خیره‌کننده‌ای بهره می‌برند.

ساعت مردانه رسمی

ساعت مچی مردانه رسمی از آن دسته مدل‌هایی است که باید با استایل رسمی و کلاسیک ست شود. در صورتی که به یک مهمانی مهم و یا یک ایونت تجاری دعوت هستید، می‌توانید با ساعت مردانه رسمی، استایل خود را تکمیل کنید. این ساعت‌ها از صفحه‌ای ظریف‌تر از ساعت‌های ورزشی برخوردار هستند و بند اغلب آن‌ها نیز از جنس چرم است. در صورتی که به دنبال خرید ساعت مردانه رسمی هستید، ساعت فراری گزینه‌های جذابی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ساعت مردانه ورزشی

با وجود اینکه ساعت‌های ورزشی صرفا برای استفاده در زمان ورزش تولید می‌شوند، اما خیلی از افراد از این مدل ساعت‌ها در استایل اسپرت خود نیز استفاده می‌کنند. ساعت مچی‌های مردانه ورزشی با توجه به کاربری خود از قابلیت‌های مختلفی برخوردار هستند. از ویژگی‌های مهم این ساعت‌ها می‌توان به ضد آب بودن، ضد ضربه بودن، گام‌شمار، آلارم، نشان دادن زمان خواب و بیداری، مقدار کالری مصرفی، قابلیت ردیابی ضربان قلب و غیره اشاره کرد. برخی از مدل‌های این ساعت در طول مسابقات و تمرینات به ورزشکاران اعلان‌های صوتی می‌دهد. این ساعت‌ها با ارائه آمارهای دقیق به شما کمک می‌کنند تا عملکرد خود را بهبود ببخشید و پیشرفت کنید.

ساعت مردانه هوشمند

این روزها ساعت‌های هوشمند با صفحه لمسی خود جایگاه ویژ‌ه‌ای در بین نوجوانان و جوانان پیدا کرده‌اند. از قابلیت‌های این ساعت‌ها می‌توان به مواردی همچون شتاب‌سنج، GPS، ارسال پیامک، سنسورهای اندازه‌گیری ضربان قلب و پست‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

امکانات ساعت مچی مردانه

همانطور که می‌دانید، ساعت فراری و ساعت آدیداس از امکانات مختلفی برخوردار هستند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

کرنوگراف

از کرنوگراف ساعت مچی برای اندازه‌گیری مدت زمان یک رویداد استفاده می‌کنند. این قابلیت را می‌توانید به راحتی در موقعیت‌های مختلف استفاده نمایید، برای این کار تنها کافی‌ست تا دکمه شروع را فشار دهید.

زمان جهانی

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دائم به سفرهای بین‌المللی می‌روید و یا به دلیل موقعیت شغلی خود باید از زمان کشورهای دیگر اطلاع داشته باشید، ساعت‌هایی با قابلیت زمان جهانی گزینه عالی برای شما محسوب می‌شوند. این ساعت‌ها قادر هستند تا زمان فعلی را در منطقه دیگری نیز به شما نشان دهند.

زنگ هشدار

ساعت مچی‌هایی که از قابلیت زنگ هشدار برخوردار هستند، می‌توانند برای یادآوری کاری که باید در طول روز انجام دهید، تنظیم شوند.

شارژ با نور خورشید

این نوع از ساعت‌ها با تبدیل انرژی نور به انرژی الکترونیکی کار می‌کنند. با داشتن یک ساعت خورشیدی می‌توانید آن را با هر منبع نوری شارژ نمایید.

اتصال به تلفن همراه

ساعت‌های با قابلیت اتصال به تلفن همراه توسط بلوتوث به گوشی موبایل متصل می‌شوند که بسیاری از عملکردهای مفید را از این طریق قابل انجام خواهد بود.

خرید اینترنتی ساعت مچی اصل از سورن گالری

ساعت‌ها دنیای گسترده‌ای دارند و برای خرید آن‌ها لازم است تا با موارد مختلفی آشنا باشید. ساعت آدیداس و ساعت فراری از جمله برترین ساعت‌هایی هستند که در حال حاضر با قابلیت‌های ویژه‌ای به فروش می‌رسند. البته نکته مهمی که باید در نظر بگیرید، اصل بودن این محصول است. خوشبختانه فروشگاه اینترنتی سورن گالری انواع ساعت فراری و ساعت ادیداس اصل را با قیمتی باورنکردنی در دسترس شما قرار می‌دهد. جهت خرید ساعت آدیداس می‌توانید به سایت سورن گالری مراجعه نمایید.