عمومیکسب و کارهای برتر روز

معرفی بست قمقمه دوچرخه انرژی در بازار ایران

یکی از مهمترین نیازهای بدن در حین تمرین نیاز به آب است.حمل بطری آب یا قمقمه یکی از اصول اولیه هر ورزشی است.هنگام استفاده از دوچرخه، مهم است که کلاه ایمنی به درستی بسته شود. یکی از مهم ترین موارد در خرید بست قمقمه دوچرخه شرکت سازنده، جنس و مقاومت آن است. نگهدارنده بطری قمقمه برای دوچرخه برقی از پلاستیک مقاوم ساخته شده است.

این محصول دارای دو پیچ است که به قاب دوچرخه متصل می شود.

پرس حرارتی انرژی تضمین می کند که بطری شما حتی در جاده های ناهموار در جای خود باقی می ماند.

قفسه دوچرخه ترمو یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی دوچرخه برای دوچرخه سواران حرفه ای و آماتور در حین دوچرخه سواری است. اما داشتن قمقمه نیز مشکلات خود را به همراه دارد، زیرا مشکل است و می تواند ذهن شما را پریشان کند و باید همیشه نگران افتادن قمقمه خود باشید. اما نگران نباشید ما به شما ترمو پاور 1460 را ارائه می کنیم.

قمقمه Energy 1460 با مواد پلاستیکی مناسب برای بطری استاندارد و ساخت کشور تایوان می باشد. این کانکتور را می توانید بر روی تمامی دوچرخه های کوهستان، شهری و حتی دوچرخه های جاده ای استفاده کنید و نوع اتصال به صورت مهره ای و پیچ و مهره ای می باشد. یکی از مزایای گرم انرژی 1460 این است که مقاومت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارد و به دلیل استفاده از مواد مرغوب در این محصول، مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد.

بسیاری از دوچرخه سواران آن را دوست دارند زیرا ظاهر خوبی دارد و به راحتی می توان آن را با دو پیچ تعبیه شده به هر بدنه دوچرخه وصل کرد.

مشتری گرامی برای آشنایی با انواع قمقمه دوچرخه می توانید قمقمه های موجود را بر اساس قیمت در فروشگاه دوچرخه در قسمت قمقمه مشاهده و مقایسه کنید و یا در صورت تمایل در قسمت لوازم جانبی دوچرخه سفارش دهید. می توانید برای آشنایی با انواع ابزار دوچرخه و در صورت نیاز خرید نهایی خود به قسمت “لوازم فروشگاه دوچرخ” مراجعه کنید.

پایه قمقمه دوچرخه یکی از پرکاربردترین لوازم دوچرخه سواری برای تمامی دوچرخه سواران حرفه ای و حتی آماتورها در حین دوچرخه سواری است.

اساس چرخه ترموس انرژی که علاوه بر سبک بودن، در برابر اشعه UV، ضربه و فشار بسیار مقاوم است. بنابراین پایه قمقمه انرژی علاوه بر ظاهر زیبا از کیفیت بالایی برخوردار است که آن را از نظر ساخت و استفاده از سایر پایه های قمقمه موجود در بازار متمایز می کند. پایه قمقمه انرژی تولید شده در تایوان برای تمامی دوچرخه های کوهستان، شهری و حتی دوچرخه های جاده ای کاربرد دارد و با دو پیچ که روی ساقه تمامی دوچرخه ها نصب می شود به راحتی نصب می شود.