عمومیکسب و کارهای برتر روز

مشخصات استخر پیش ساخته 10 متری با تجهیزات کامل intex 26376

استخر پیش ساخته 10 متری با تجهیزات کامل intex 26376 یکی دیگر از جدیدترین انواع استخر پیش ساخته برزنتی تولید شده توسط کمپانی اینتکس در سال 2022 بوده و ساختاری کاملا استاندارد و مناسب استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی و فضاهای باز و یا سرپوشیده را دارا می باشد. در نظر داشته باشید ساختار این استخر پیش ساخته از دو بخش بدنه اصلی و سازه های نگهدارنده تشکیل شده که این سازه ها تمامی محیط اطراف محصول را در بر گرفته و استحکام آن را بر روی سطح زمین ثابت نگه خواهند داشت.

تماس با کارشناسان اینتکس ایران

نام مرکز: فروشگاه اینتکس ایران
آدرس: تهران – جنت آباد شمالی – بلوار اصلی – بالاتر از گلزار شرقی – جنب شیرینی فروشی دادلی – پلاک 313 – واحد همکف
شماره های تماس: شماره تماس : 02156190840   –   09376668146   –   09026668146   –   02144824155
همراه:  0935666814609356668826

بدنه اصلی این محصول از باکیفیت ترین نوع برزنتی سه لایه تولید شده تا مواردی از قبیل بارش باران ، تماس با دماهای مختلف آب، قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و … موجب بروز آسیب در بدنه محصول نخواهد شد. سازه های نگهدارنده محصول نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده تا شما از طول عمر بالای محصول و استحکام کافی بدنه اسوده خاطر باشید

تجهیزات جانبی استخر های پیش ساخته از جمله مواردی بوده که در زمان خرید محصول مورد توجه مشتریان واقع می شود. به همین دلیل بوده که کارخانه سازنده به همراه استخر پیش ساخته 10 متری با تجهیزات کامل intex 26376 یک عدد پمپ تصفیه آب شنی سایز بزرگ عرضه داشته تا با تصفیه اب داخل مخزن محصول از تعداد دفعات مورد نیاز برای تعویض آب استخر کاسته و در مصرف آب به میزان چشمگیری صرفه جویی شود.

همچنین این استخر پیش ساخته اینتکس مجهز به یک عدد نردبان دو طرفه استخری ، در پوش و زیرانداز نیز بوده تا به راحتی بتوانید از استخر پیش ساخته خود استفاده نمایید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر پیش ساخته 10 متری با تجهیزات کامل intex 26376 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید و یا به صورت حضوری به نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه نمایید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بزرگ ایرانی ایرتکس با ابعاد 1.30×3×10

استخر پیش ساخته بزرگ ایرانی ایرتکس با ابعاد 1.30×3×10 همانطور که از نامش پیداست بزرگ ترین استخر پیش ساخته با عرض 3 متر می باشد که می توانید خریداری نمایید . بیشترین طول استانداردی که برای ساخت استخر های پیش ساخته در نظر گرفته می شود ، 10 متر می باشد که ممکن است عرض آن ها متفاوت باشد، همچنین عمق استاندارد برای استخر های پیش ساخته ایرانی و خارجی نیز 130 سانتی متر می باشد ، بنابراین اگر به دنبال خرید استخر پیش ساخته ای با عمق بالا هستید، استخر پیش ساخته بزرگ ایرانی ایرتکس فوق گزینه خوبی برای خرید خواهد بود.

با خرید استخر پیش ساخته می توانید با صرف هزینه کمتر از داشتن یک استخر ایده آل با امکانات کامل برای خانه ، ویلا و باغ خود داشته باشید . در ادامه این مطلب نیز با نقد و بررسی بیشتر محصول سعی داریم تا ویژگی ها و مزایای این استخر را مورد بررسی قرار دهیم ، پس اگر قصد خرید استخر پیش ساخته ایرانی دارید، در ادامه همراه ما باشید.

این استخر پیش ساخته دارای سازه فریمی می باشد، برخی از استخر های پیش ساخته نیز وجود دارند که با نام های ایزی ست شناخته می شود و تنها از بدنه و لبه بادی تشکیل شده اند، اما استخر های پیش ساخته فریمی عمدتا دارای پایه های فلزی مقاومی هستند که در مقایسه با دیگر استخر ها، استحکام و دوام بالایی دارد . پایه های استخر در واقع نگه دارنده بدنه و آب هستند که به گونه ای طراحی شده اند که می تواند وزن بسیار بالای آب را به خوبی تحمل کند ، به همین دلیل برای راه اندازی آن نیازی به تجهیزات دیگری نیست .

با این وجود شما می توانید استخر را حتی بر روی زمین راه اندازی کنید . استفاده از استخر های پیش ساخته ایرتکس به دو حالت توکار و یا روکار ممکن است ، شما می توانید با حفاری زمین استخر را در داخل زمین راه اندازی کنید ، اما با توجه به سازه فریمی استخر ، شما می توانید استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید و برای ورود و خروج به داخل استخر نیز از نردبان مخصوص که در کنار محصول وجود دارد استفاده نمایید .

جنس این استخر پیش ساخته نیز بسیار عالی و درجه یک است ، به همین دلیل نیز شما می توانید از استخر پیش ساخته خود حتی در محیط های باز نیز استفاده کنید . جنس بدنه این استخر در واقع از برزنت ساخته شده است ، پارچه های برزنتی از مقاوم ترین پارچه های تولید شده هستند که با الیاف ضخیمی که دارند در برابر فشار های بالا مقاوم هستند ، اما برزنت این استخر پیش ساخته از لایه های پی وی سی و الیاف مقاوم و ضخیم شمعی نخی ساخته شده است به همین دلیل کاملا سازگار با رطوبت بوده و کاملا ضد آب است .

از این رو بدنه این استخر در مجاورت و برخورد با آب پوسیده و یا ضعیف می شود ، لازم به ذکر است که برزنت در برابر اشعه های خورشیدی و نور آفتاب نیز عایق است و آسیبی نمیبیند . و اما پایه های استخر نیز از جنس بسیار عالی و مقاوم آلومینیوم ساخته شده است، ایرتکس سعی داشته تا با استفاده از آلومینیوم وزن کلی محصول را تا حد زیادی کاهش دهد چرا که آلومینیوم از سایر فلزات سبک تر است و همچنین اکسایش کمتری نسبت به آهن دارد ، بنابراین پوسیده و یا ضعیف نخواهد شد.

همانطور که در بخش توضیحات اشاره شد این استخر پیش ساخته دارای پمپ تصفیه آب است ، لازمه هر استخر پیش ساخته بزرگی که حجم و ظرفیت بالایی دارند این است که پمپ تصفیه آبی به آن متصل گردد تا بدین ترتیب بتوانید آب استخر را مرتبا تصفیه کنید ، در نبود تصفیه آب ، به مرور آب کدر و آلوده می شود، در صورت تعویض این حجم از آب نیز کاری نامعقول است زیرا موجب هدر رفتن بسیار زیاد آب شده و هزینه و زمان زیادی را می طلبد . بر روی بدنه این استخر دریچه هایی به منظور اتصال پمپ تصفیه و همچنین دریچه تخلیه آب وجود دارد که به راحتی می توانید از آب استخر نگهداری کنید یا آن را خالی کنید .

تمامی لوازم یدکی و جانبی استخر های پیش ساخته ایرانی را می توانید از فروشگاه اینتکس تهیه کنید ، با ارائه لوازم یدکی و همچنین خدمات پس از فروش محصولات پیش ساخته ایرتکس ، دیگر نگران خرید خود نباشید ، شما می توانید برای جابجایی ، نصب و ارسال ، سرویس استخر و پمپ تصفیه و تعمیرات از خدمات فروشگاه اینتکس ایران بهره مند شوید . برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش محصول در ابعاد مختلف با فروشگاه تماس بگیرید.

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته:

طراحی این استخر پیش ساخته به صورت مستطیلی بوده که بهترین اورگونوم و ساخت بدنه در استخر های پیش ساخته محسوب می گردد که از بدنه محکم و مقاوم از دو قسمت اصلی تشکیل می شود. این بدنه از دو قسمت : یکی بدنه اصلی و دیگری فریم های نگهدارنده بدنه بوده که در صورت نبود هر کدام امکان نصب این استخر امکان پذیر نخواهد بود زیرا مقاومت این استخر به این دو قسمت بدنه بستگی داشته و در صورت نصب درست در مدت زمان طولانی و طول عمر بالا برای شما قابل استفاده خواهد بود.

این بدنه دارای دریچه های مخصوص ورود و خروج آب بوده که بر روی بدنه اصلی تعبیه شده است که از مزیت ها و طراحی مهم این استخر پیش ساخته خواهد بود. به وسیله این دریچه ها می توان انواع پمپ های تصفیه آب را به این استخر متصل نمود. این استخر از فریم های متفاوتی برخوردار بوده که هر کدام در قسمت های متفاوتی از بدنه نصب می شوند. لبه استخر نیز دارای فریم هایی بزرگ بوده تا امکان نصب هر گونه لوزام جانبی مانند چراغ های استخر و یا سایه بان روی بدنه وجود داشته باشد که بسیار محکم و مقاوم بوده است.

طراحی داخل استخرد به صورت کاشی وار بوده و زمان جاری نمودن آب درون آن شکل بسیار زیبایی به خود خواهد گرفت که با استخر های درون زمین و سیمان شده هیچ فرقی ندارد و در بعضی موارد مناسب تر و کاربردی تر از استخر های داخل زمین بوده است. یکی از تفاوت های اصلی در میان این استخر با نوع قبلی خود در رنگ بدنه بوده که باعث شده این استخر را به محصولی شیک تر تبدیل نماید و مورد پسند بسیاری از کاربران قرار گیرد.

جنس بدنه جنس استخریش ساخته:

بدنه این استخر پیش ساخته از نوع PVC چند لایه مقاوم با الیاف شمعی داخل بدنه بوده که کاملا به صورت حرفه ای طراحی شده و از رویه برزنتی مستحکم برای قسمت بیرونی و رویه طرح مقاوم برای قسمت داخل بدنه استخر استفاده شده است. این بدنه دارای ضخامت بالایی بوده که در برابر دمای متفاوت آب و همچنین قرار گرفتن در زیر نورآفتاب دارای مقاومت بالایی خواهد بود که از بروز هر گونه مشکل هنگام استفاده جلوگیری می نماید. ویژگی دیگر بسیار خوب این استخر پیش ساخته جنس بدنه این محصول بوده که مقاوم بودن آن در برابر ساییدگی ویژگی خوب آن می باشد.

نه تنها این استخر بلکه تمامی استخر های پیش ساخته اینتکس و سایر استخر نیز قابل استفاده در فضای باز و در شرایط جوی مختلف خواهد بود که مقاومت خود را از دست نداده و استحکام بالایی نیز دارد. برخلاف مقاومت و استحکام بالای جنس بدنه این استخر دارای انعطاف مناسبی بوده تا این کالا را در حجم و اندازه کوچکتری جمع کنید تا در نهایت حمل آن به وسیله انواع وسیله های نقلیه آسوده تر شود و دذر هر مکان و فضای مناسب قابل راه اندازی و استفاده خواهد بود که از مهم ترین ویژگی های استخر های پیش ساخته محسوب می گردد.

اما فریم یا همان پایه های این استخر نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که کاملا ضد زنگ و ضد آب می باشند و ایستادگی خود را از دست نمی دهند. این فریم ها در اندازه های گوناگونی ساخته شده اند که هر کدام در قسمتی از بدنه اصلی نصب می شوند و وظیفه نگهداری بدنه استخر را به خوبی انجام می دهند. این فریم ها با وجود داشتن وزن سبک از مقاومت و تحمل وزن بالایی برخوردار می باشند تا به راحتی وزن بالای آب درون استخر را تا هر زمان دلخواهی تحمل کنند.

ابعاد و وزن استخر پیش ساخته:

ابعاد این استخر پیش ساخته جدید اینتکس برابر است با طول :‌ 975 سانتی متر ، عرض : 488 سانتی متر و ارتفاع : 132 سانتی متر می باشد که از استخر های بزرگ اینتکس محسوب می شود که در طول 10 متری تولید گشته است که بزرگترین ابعاد در میان استخر های پیش ساخته اینتکس محسوب می شود. این ابعاد شامل حالت باز شده این استخر بوده که هنگام جمع کردن آن حجم و ابعاد کوچکتری را خود خواهد گرفت که برای مصرف کننده قابل حمل باشد. عمق مفید این استخر پیش ساخته به حدود 120 سانتی متر خواهد رسید که کاملا مناسب و قابل استفاده خانواده می باشد.

همانطور که می دانید به هیچ عنوان پر کردن کامل یک استخر از آب روش صحیحی نخواهد بود بنابراین ظرفیت آبی که این محصول اینتکس در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد 54368 لیتر خواهد بود که ظرفیت 90 درصدی این استخر را شامل می شود. این مقدار ظرفیت آب مقداری بسیار بالا بوده که امکان استفاده از این استخر را برای صنعت پرورش ماهی و حتی ذخیره آب در کشاورزی فراهم می سازد. وزن بسته بندی این استخر نیز با احتساب لوازم جانبی همراه این کالا 220 کیلوگرم خواهد بود که بیشتر شامل خود استخر و پایه های آن می شود.