عمومیکسب و کارهای برتر روز

ویژگی‌های اصلی چاپ فلکس با کیفیت چیست؟

شاید برای برخی از شما این سؤال پیش آمده باشد که اصلی‌ترین ویژگی های چاپ فلکس با کیفیت چیست؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که چاپ فلکس یکی از پرکاربردترین ابزارهای تبلیغات محیطی است که به ‌دلیل استفاده از منبع نور در زمینه، به ‌راحتی می‌تواند مخاطبین را به ‌سمت خود جذب کند. این تابلو تبلیغاتی براساس سلایق مشتریان به چاپ می‌رسد و اغلب در سازه‌هایی مانند لایت باکس‌ها و تابلو فلکسی سردر مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، یا تابلوهای نصب ‌شده در کنار معابر عمومی، اتوبان‌ها و خیابان‌ها که پشت چاپ منبع نور وجود دارد، استفاده می‌شوند.

کیفیت عالی، قیمت مناسب، مقاومت و دوام بالا و همچنین طراحی خوب و خلاقانه از ویژگی‌های اصلی چاپ فلکس با کیفیت است؛ این ویژگی باعث تمایز چاپ فلکس نسبت به دیگر روش‌های تبلیغات محیطی شده است. در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی چاپ فلکس، شما را بیشتر با اصلی‌ترین ویژگی‌های چاپ فلکس و کاربردهای چاپ فلکسی در تبلیغات محیطی آشنا کنیم. پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

چاپ فلکس یا flexi face چیست؟

فلکس یا به‌ عبارتی فلکسی فیس متریال از جنس PVC دارد و نسبت به دیگر متریال تبلیغات محیطی از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار است. یکی از ابزارهای پرکاربرد در تبلیغات فضای داخلی (indoor) و خارجی (outdoor)، چاپ فلکسی یا flexi face است که به‌ عنوان تابلوی سر در فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، شرکت‌ها، تبلیغات فضای بیرونی نمایشگاه‌ها، تبلیغات روی ساختمان‌ها و تابلوهای عابر پیاده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این متریال به‌ دلیل قابلیت عبور دهی نور و انعطاف پذیری بالا، می‌تواند نور را به‌ راحتی از خود عبور دهد و معمولاً در مکان‌هایی که منبع نور در پشت چاپ قرار دارد نصب می‌شود.

رویه فلکس به ‌راحتی قابل تعویض بوده و در برابر رطوبت، شوینده‌های الکلی، کشیدگی، خراشیدگی و عوامل محیطی مانند نور خورشید، برف، باران، باد و رطوبت مقاوم است. محفظه قرارگیری چاپ فلکس را تابلو فلکس می‌نامند که بسته به نیاز مشتری در ابعاد بزرگ به چاپ می‌رسد. این محفظه دارای سیستم نور پردازی داخلی بوده و برای فضاهای تاریک، ساعات کم‌نور در روز و شب بسیار مناسب است.

اصلی‌ترین ویژگی‌های چاپ فلکس

مواد و متریال به کار رفته در چاپ فلکس از نظر ضخامت، مقاومت، ماندگاری، طول عمر و کیفیت چاپ با دیگر روش‌های چاپی هیچ گونه تفاوتی ندارد. اما در ادامه به برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های چاپ فلکس اشاره می‌کنیم:

  1. چاپ فلکس در برابر شرایط آب و هوایی و صدمات مقاومت بالایی دارد؛ بنابراین بهترین گزینه برای استفاده در تابلوهای بک لایت یا تابلوهای با نورپردازی داخلی محسوب ‌می‌شود.
  2. امکان تعویض رویه طرح در چاپ فلکس، به شما این امکان را می‌دهد که طرح جدید را به ‌راحتی بر روی تابلو فلکسی نصب کرده و سالیان سال از آن استفاده ‌کنید.
  3. ماندگاری بالا رنگ‌ها در برابر نورخورشید، رطوبت و گرما از اصلی‌ترین ویژگی‌های چاپ فلکس است، زیرا وضوح چاپ و کیفیت رنگ‌ها به‌ مرور زمان از بین نمی‌رود.
  4. قیمت مناسب و مقرون به صرفه چاپ فلکسی آن را به یکی از ابزارهای اصلی در تبلیغات محیطی تبدیل کرده ‌است.
  5. قابلیت عبور دهی نور از دیگر ویژگی‌های مهم چاپ فلکس با کیفیت است.
  6. چاپ فلکس کاملاً ضد آب بوده و در برابر آسیب‌های محیطی، شوینده‌های الکلی ضعیف، پارگی و خراشیدگی مقاومت و ماندگاری بالایی دارد و بهترین گزینه برای استفاده طولانی مدت محسوب ‌می‌شود.
  7. لامپ‌های مهتابی تعبیه شده در تابلوهای فلکس علاوه بر جذابیت، مخاطبین بیشتری را به ‌سمت کسب و کار شما جذب می‌کند.
  8. چاپ فلکس در جنس‌های چینی و کره‌ای تولید و به فروش می‌رسد و از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند.
  9. از دیگر ویژگی‌های چاپ فلکس می‌توان به طراحی زیبا و خلاقانه آن‌ها اشاره کرد. زیرا فلکس کمی تیره‌تر از دیگر ابزارهای تبلیغاتی چاپ می‌شود، دلیل تیره بودن چاپ فلکس هم وجود لامپ‌های مهتابی داخل تابلو فلکس است.
  10. وزن سبک و انعطاف پذیری بالا از ویژگی‌های اصلی چاپ فلکس با کیفیت است که باعث شده مخاطبان زیادی را به‌ سمت خود جلب کند.

کاربردهای چاپ فلکسی در تبلیغات محیطی

کاربردهای چاپ فلکسی بسیار گسترده‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. زیرا دوام و کارایی این نوع متریال، آن را به بهترین گزینه برای تبلیغات در فضای داخلی و خارجی تبدیل کرده ‌است. برخی از مهم‌ترین کاربردهای چاپ فلکس در تبلیغات محیطی عبارتند از:

  • استفاده از تابلوهای فلکس در سالن‌های همایش، کنفرانس‌ها، سمینارها و اجلاس‌های مختلف برای اطلاع رسانی و افزایش ارزش ویژه برند و استفاده برای فراخوانی محصولات جدید و تبلیغات هرچه مؤثرتر محصولات
  • ساخت تابلوهای فلکس تبلیغاتی در کسب و کارها و مشاغل مختلف مانند برندها، شرکت‌ها، مؤسسات و انواع فروشگاه‌ها
  • چاپ تابلو فلکس لارج فرمت و نصب آن‌ها در بیلبوردهای بزرگ و تابلوهای سردر فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، مراکز تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها، فست‌فودها و تابلوهای عابر پیاده
  • استفاده از تابلوهای تبلیغاتی مراکز درمانی در فضای داخلی و خارجی داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مطب‌ها، کلینیک‌ها، مراکز درمانی و شبانه‌روزی
  • استفاده از تابلو فلکس در فضاهای تاریک و فضاهای بسته نمایشگاهی

چاپ سبحان؛ بهترین مرکز چاپ فلکس در تهران

در این مطلب به ‌طور مفصل به ویژگی‌های اصلی چاپ فلکس با کیفیت پرداختیم. بنابراین اگر می‌خواهید با کمک چاپ فلکسی محصولات و خدمات کسب و کار خود را به مشتریان معرفی کنید، پیشنهاد ما به شما مرکز تخصصی چاپ سبحان است. این مجموعه با در اختیار داشتن پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ فلکس آماده همکاری با مؤسسات، سازمان‌ها و کلیه برندهای معتبر جهانی است. چاپ سبحان همواره رضایت بسیاری از مشتریان را در زمینه تولید فلکس باکیفیت، عمر طولانی، قیمت مناسب و تحویل به‌ موقع جلب کرده ‌است.

از دیگر خدمات این مجموعه می‌توان به چاپ بنر فوری، چاپ فلت بد، چاپ استیکر، چاپ وینیل و چاپ کاغذ دیواری اشاره کرد. جهت استعلام قیمت چاپ فلکس پیشنهاد می‌کنیم به سایت https://sobhanprint.com/ مراجعه کرده و از طریق پنل واتس‌اپ و سایت با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.