عمومی

تلویزیون ال جی 75Nano90 مدل 2021 ️قیمت نانو 90 سایز 55 65 75 اینچ

در تلویزیون ال جی 75NANO90 پردازنده تصاویر به صورت اتوماتیک و در مواقع لازم روتوش شده و با کیفیت بالا، بدون نویز و بلور نمایش داده می شوند. لازم به ذکر است با این پردازنده و فرکانس تصویر 120 هرتزی در آن، رضایت کامل گیمر ها را در پی خواهد داشت.

با توجه به خصوصیات و قابلیت هایی که در این مطلب بر شمرده شد، می توان گفت قیمت تلویزیون ال جی 75NANO90 بسیار شایسته و معقول تعیین شده است. به عبارتی دیگر، قیمت آن به قابلیت ها و کیفیتی که عرضه می کند، می ارزد.

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 75nano90 اندازه نانوسل 75 سانتی متری

✔️ تلویزیون ال جی NANO90 رفرش ریت 100 هرتز و پشتیبانی از 2 پورت HDMI 2.1 دارد. است و از دو قابلیت بسیار ویژه ی HDR10 Pro و HLG پشتیبانی میکند که سبب میشود کنتراست تصویر در این تلویزیون نسبت به سایر مدل های فاقد این قابلیت بسیار بالاتر باشد.

این قابلیت ها سبب میشود که روشنایی صفحه به صورت کاملا خودکار تنظیم شود و در نتیجه با تنظیم میزان روشنایی هر رنگ سبب می شود تمامی رنگ های موجود در صفحه به صورت مجزا دیده شوند. در هنگام نگاه کردن به تلویزیون شما هیچ تاری یا آمیختگی رنگی نخواهید داشت و قادر به دیدن تمامی جزئیات تصویر با بهترین کیفیت ممکن خواهید بود.

زیبایی خاص تلویزیون ال جی 75nano90

پورت ارتباطی بعدی USB است، این پورت نیز 3 عدد USB را پشتیبانی می کند، که می توانید از حافظه ذخیره خارجی این فلش نیز استفاده کنید. این مدل از پردازنده آلفا 7 نسل 4 بهره می برد، یعنی تک تک تصاویری که روی نمایشگر این تلویزیون خواهید دید از فیلتر این پردازشگر عبور کرده و سر بلند به این طرف نمایشگر سرازیر می شوند.

شاید به این موضوع دقت نکرده باشید، اما رنگ هایی که در یک انیمیشن مشاهده می شوند، با رنگ های یک فیلم سینمایی متفاوت هستند. اینجا است که پردازنده داستان ما وارد کار می شود و با تعیین ژانر محتوایی بهترین پالت رنگی را انتخاب می کند تا کاربر بهترین تجربه را از تماشای تلویزیون خود به دست آورد.

تلویزیون ال جی NANO90 سری 2021 طراحی و ظاهر متفاوت با مدل پارسال خود دارد و بسیار جذاب تر است. ظاهر تلویزیون بسیار خوش فرم و ابعاد آن به خوبی حساب شده است، تا دیزاین جدید تلویزیون به خوبی نمایان شود.

پربازدیدترین محصولات برای خرید جهیزیه

تلویزیون ال جی 2020 مدل NANO90 دارای تکنولوژی Motion pro است که برای علاقمندان به مسابقات ورزشی انتخاب بسیار مناسبی است ؛ کیفیت بالای تصاویر باعث می شود تمام جزئیات تصاویر به خوبی و واضح مشاهده و از تاری در پخش صحنه ها خودداری شود.

به کمک دستیار صوتی در تلویزیون ال جی مدل NANO90 به راحتی و همانطور که با خانواده و دوستان خود سخن می گوید صحبت کنید. در بخش ورودی های سری جدید شاهد تکمیل بسیار از نواقص و افزوده شدن قابیلت های ارزشمند جدید هستیم.

کیفیت تصویر در تلویزیون 75NANO90

Web Browser امکان وب گردی را برای شما فراهم می‌کند بنابراین به راحتی می‌توانید به جستجو در صفحات متنوع و گسترده‌ی وب بپردازید. درگاه‌های ارتباطی متنوعی که بر روی این تلویزیون 75 اینچ ال جی قرار گرفته‌اند امکان انتقال سایر داده‌های دیجیتال را بر روی تلویزیون فراهم می‌کند.

با فرمان صوتی LG Voice Search دیگر خبری از تایپ‌های طولانی مدت نیست این دستیار صوتی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از طریق قدرت صدای خود دستورات صوتی را بر روی تلویزیون اجرا کیند و در کسری از ثانیه به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

تلویزیون 75NANO90 یکی دیگر از شاهکار های 2020 برند ال جی است که از هر نظر عملکرده فوق العاده ای دارد.این تلویزیون 4K ال جی به دلیل قابلیت های فوق العاده ای که دارد تصاویر را به گونه ای ارائه می دهد که بیننده را شگفت زده خواهد کرد. تلویزیون 4K ال جی Nano90 یکی از تلویزیون های گران قیمت و بالا رده ال جی در سال 2020 می باشد.

مقایسه تلویزیون الجی Nano90 با تلویزیون ال جی Cx

همچنین دارای تکنولوژی Billion Rich Colors است و توانایی تولید 1 بیلیون رنگ مختلف را دارد. یکی از ملاک های تلویزیون خوب و با کیفیت توانایی تولید رنگ های بیشتر است و تلویزیون نانوسل به خوبی از پس این موضوع بر می آید.

هنگام نمایش محتوای HDR نیز وجود طیف گسترده رنگ باعث واقعی تر شدن و عمیق تر شدن تصاویر و صحنه ها می شود. به این ترتیب می توان گفت که تلویزیون نانوسل ال جی 75Nano90 کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد و شما از دیدن رنگ ها و تصاویر آن واقعا لذت خواهید برد.

سیستم صوتی تلویزیون 75NANO90UPA با توان 40 وات و 2.2 کاناله تعبیه شده است. پردازنده آلفا 7 بکار گرفته شده در این تلویزیون هوشمند صدای در حال پخش را کنترل و تنظیم و بهینه میکند و از نویز های صوتی جلوگیری میکند.

ال جی با پشتیبانی تکنولوژی های صوتی AC4، Dolby Digital، Dolby Digital Plus، HE-AAC و Dolby Atmos توانسته کیفیت صدای این تلویزیون را به بیشترین حد ارتقا دهد. تلویزیون 75 اینچ ال جی 75Nano90 یکی از محصولات 2020 ال جی است که در یک اندازه های دیگر هم می توانید آن را پیدا کنید.

به دلیل استفاده از پنل OLED evo کیفیت تصاویر و روشنایی در صفحه نمایش به اوج خود می رسد. کیفیت تصویر تلویزیون 4K بوده و از پردازنده Alpha 9 Gen 4 در آن استفاده شده است. پردازنده Alpha 9 Gen 4 نسل جدید از پردازنده های هوشمند ال جی می باشد که تلویزیون G1 را به یک مدل فوق العاده هوشمند تبدیل کرده است.

خرید تلویزیون الجی Nano90 اصل از بهترین فروشگاه اینترنتی

این تلویزیون فوق پیشرفته و منحصر به فرد از کیفیتی شگفت آور و وضوحی بسیار بالا بر خوردار است. طراحی شیک و منحصر به فردی که در این تلویزیون گنجانده شده است در کنار دیزاین فوق العاده زیبا و مدرن آن، سیل عظیمی از مشتریان را به سمت خود جذب نموده است.

دوزین کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی شهر بانه می باشد که از سال 95 فعالیت خود را به آنلاین شروع کرد و در حال حاضر در 5 سال فعالیت خود قرار دارد. شما می توانید تمامی لوازم خانگی مورد نیاز خود را از دوزین کالا به صورت آنلاین خریداری نماید.

افتخار دوزین کالا، مشتری های وفادار، کارشناسان فروش با تجربه در کنار محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است. این تلویزیون 2020 ال جی از وجود دو کانال پخش صدا بهره برده و صدا را با توان خروجی 20 وات در سالن شما ارائه می‌دهد.

البته قابل ذکر است که توان خروجی صدا 20 وات برای یک تلویزیون 75 اینچ ال جی شاید زیاد مناسب نباشد. بنابراین اگر شما صدای بیشتری را برای تلویزیون خود پسند کرده توانسته از طریق اتصال سیستم صوتی‌های دیگری به درگاه اپتیکال سطح صدای تلویزیون را ارتقا دهید. ال جی برای مدیریت راحت تر و هوشمند تر تلویزیون الجی Nano90 برنامه ریموت کنترل مخصوص به آن را توسعه داده است.

دیدگاهتان را بنویسید