علمی و پزشکیکسب و کارهای برتر روز

5 رایج ترین مسائل بهداشتی: آنچه که متخصصان بهداشت عمومی باید بدانند

هیچ‌کس نمی‌توانست تأثیری را که همه‌گیری COVID-19 بر حوزه سلامت عمومی و بازار کار خواهد داشت، پیش‌بینی کند. اکنون بیش از هر زمان دیگری، برای جویندگان کار در سلامت عمومی مهم است که مراقب روندهای بهداشتی برای اطلاع رسانی در مورد جستجوی شغل خود باشند. چه در حال حاضر در ایالات متحده زندگی می کنید یا در جای دیگری زندگی می کنید و در فکر مهاجرت به ایالات متحده هستید، درک رایج ترین مسائل بهداشتی در آمریکا می تواند به اطلاع رسانی در مورد انتخاب های شغلی شما کمک کند. با این سوال که “جدی ترین مسئله بهداشت عمومی امروز چیست؟” می تواند بخش مهمی از تصمیم گیری در مورد چگونگی پیشرفت در حرفه خود باشد. چگونه پایین تنه چاقی داشته باشیم

اگر شما یک متخصص سلامت عمومی بالقوه هستید، دانستن مهم‌ترین مسائل بهداشت عمومی در ایالات متحده می‌تواند بخش مهمی از درک مکان‌هایی باشد که بیشترین نیاز به آموزش و خدمات وجود دارد. کار در مراقبت مستقیم از بیمار تنها راه ایجاد تغییر مثبت در مورد سلامت عمومی نیست – سایر صنایع نیز می توانند نقش کلیدی در تغییر چهره سلامت عمومی ایفا کنند. فناوری که منجر به مراقبت بهتر از بیمار می‌شود، سیاست‌های عمومی که دسترسی شهروندان آمریکایی به مراقبت‌های پیشگیرانه را آسان‌تر می‌کند، و کار در خدمات غذایی و/یا تغذیه برای کمک به مردم برای دسترسی به غذاهایی که از سلامت آنها حمایت می‌کند، همگی می‌توانند به کاهش شدیدترین وضعیت سلامت عمومی کمک کنند.

همچنین مهم است به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید به افرادی که با شایع ترین مشکلات سلامتی در ایالات متحده دست و پنجه نرم می کنند کمک کنید، کار به عنوان پزشک تنها گزینه نیست. پرستاران، مددکاران اجتماعی، مشاوران و سیاست گذاران و سایر متخصصان همگی برای بهبود سلامت عموم مردم تلاش می کنند. عرق بوقناق

در اینجا، ما نگاهی به ده مشکل رایج بهداشتی در ایالات متحده خواهیم داشت. چه به تازگی جستجوی شغل خود را شروع کرده باشید، چه در حال بحث در مورد مراقبت های بهداشتی هستید، یا به دنبال راه دیگری برای تأثیر مثبت بر سلامت آمریکایی ها هستید، ماندن در صدر روندهای سلامت عمومی می تواند به شما کمک کند تا حرکات حرفه ای هوشمندانه ای انجام دهید که می تواند شما را به حداکثر برساند.

  1. 1. بیماری قلبی – 655381 مرگ در سال

بیماری قلبی بسیاری از بیماری های قلبی را شامل می شود، از جمله بیماری دریچه قلب، عفونت قلبی، بیماری عضله قلب، نقص مادرزادی قلب، مشکلات ریتم قلب، بیماری عروق کرونر و غیره. برخی از مشکلات قلبی ژنتیکی هستند و نمی توان از آنها اجتناب کرد، در حالی که برخی دیگر قابل پیشگیری هستند.

عوامل خطر برای مشکلات قلبی عبارتند از: سن (افراد مسن بیشتر از افراد جوان به بیماری قلبی مبتلا می شوند)، جنسیت (مردان بیشتر از زنان در معرض مشکلات قلبی هستند)، سابقه خانوادگی، رژیم غذایی نامناسب، سیگار کشیدن، فشار خون بالا، چاقی. ، استرس، عدم تحرک بدنی و موارد دیگر. تشخیص بیماری قلبی لزوماً حکم اعدام نیست، اما اغلب به این معنی است که فردی که این تشخیص را دریافت می کند باید اقدامات سریع و گسترده ای برای تغییر سبک زندگی خود انجام دهد.

  1. 2. سرطان – 599274 مرگ در سال

سرطان کلمه ای است که برای بسیاری از خانواده ها در سراسر ایالات متحده بسیار آشنا است. در حالی که بسیاری از انواع سرطان قابل درمان هستند (مخصوصاً زمانی که زود تشخیص داده شوند)، برخی دیگر قابل درمان نیستند. انواع مختلفی از سرطان وجود دارد. همه انواع سرطان شامل سلول های غیرطبیعی است که به طور غیرقابل کنترلی تقسیم می شوند و توانایی تداخل و حمله به سایر بافت های بدن را دارند.

افرادی که علائم سرطان را تجربه می کنند – از جمله توده ها یا ضخیم شدن زیر پوست، خستگی، تغییرات پوستی، خونریزی یا کبودی غیرقابل توضیح، از جمله – باید فوراً برای تشخیص به یک متخصص مراقبت های بهداشتی مراجعه کنند. در حالی که شنیدن تشخیص سرطان ترسناک است، تحقیقات امیدوارکننده است. درمان‌های سرطان بهتر از همیشه هستند و بسیاری از افراد پس از مبارزه موفقیت‌آمیز با سرطان به زندگی طولانی و سالم ادامه می‌دهند.

  1. 3. بیماری های مزمن تنفسی تحتانی – 159486 مرگ در سال

بیماری های مزمن تنفسی تحتانی شامل چندین بیماری مانند بیماری انسدادی مزمن ریه (COPD) از جمله آمفیزم و برونشیت مزمن است. آسم، بیماری های ریوی شغلی و فشار خون ریوی نیز در زیر چتر بیماری های مزمن تنفسی تحتانی قرار می گیرند. این شرایط مزمن تنفس را دشوار می کند. بسیاری از افرادی که به بیماری های مزمن ریوی مبتلا هستند متوجه می شوند که خس خس سینه، تولید مخاط و سرفه مشکلاتی روزمره هستند. گاهی اوقات، برخی از مسائل محیطی (مانند دود سیگار، مواد حساسیت‌زا و تغییرات فصلی) می‌توانند این مسائل را بدتر کنند.

متأسفانه COPD اغلب قابل پیشگیری است. بسیاری از موارد در اثر قرار گرفتن در معرض دود سیگار یا سایر محرک‌های طولانی مدت ایجاد می‌شوند. بیماری های ریوی ممکن است در طول زمان بدتر شوند (برای مثال COPD یک بیماری پیشرونده است). افرادی که از بیماری‌های مزمن تنفسی تحتانی رنج می‌برند، باید دستورالعمل‌های پزشک خود را در مورد تغییر سبک زندگی و داروها به دقت دنبال کنند.

  1. 4. سکته مغزی (بیماری های عروق مغزی) – 147810 مرگ در سال

سکته مغزی زمانی اتفاق می‌افتد که جریان خون به مغز قطع یا کاهش می‌یابد و بافت ظریف مغز را از اکسیژن و مواد مغذی محروم می‌کند. در عرض چند دقیقه بدون اکسیژن، سلول های مغز می توانند شروع به مردن کنند که منجر به آسیب طولانی مدت مغز می شود. درمان فوری پزشکی برای فردی که از سکته مغزی رنج می برد ضروری است.

در حالی که علائم سکته مغزی می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، اغلب شامل تلاش برای درک آنچه دیگران می گویند، مشکلات در گفتار، فلج / بی حسی بازوها / صورت / پاها (اغلب فقط یک طرف بدن را درگیر می کند)، سردرد است. ، مشکل در راه رفتن و/یا مشکل دیدن از یک یا هر دو چشم. اگر فکر می کنید که خود یا اطرافیانتان دچار سکته مغزی شده اند، باید فوراً با 911 تماس بگیرید تا تحت درمان قرار بگیرید.

  1. 5. بیماری آلزایمر – 122019 مرگ در سال

بیماری آلزایمر یک اختلال عصبی پیشرونده است که باعث کوچک شدن سلول های مغز و مرگ می شود. 80 درصد از افرادی که به بیماری آلزایمر مبتلا هستند، 75 سال یا بیشتر سن دارند. علائم بیماری آلزایمر ممکن است شامل از دست دادن حافظه، مشکل در استدلال، مشکل در تصمیم گیری، و همچنین تغییرات شخصیتی (از جمله افسردگی)، کناره گیری اجتماعی، از دست دادن بازداری، نوسانات خلقی و غیره باشد. در حالی که بیماری آلزایمر با گذشت زمان بدتر می‌شود، اقداماتی وجود دارد که اعضای خانواده و سایر مراقبان می‌توانند برای کمک به فردی که از این بیماری رنج می‌برد، زندگی راحت‌تری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید