عمومیکسب و کارهای برتر روز

بولگانو مرجع خرید کفش اسکیچرز اصل در ایران!

برند محبوب اسکچرز skechers را در بولگانو می‌شناسید؟ آیا تاکنون کفش‌های تولید شده توسط این برند را پوشیده‌اید؟ اسکیچرز یکی از برندهای مشهور تولیدکننده انواع کفش‌های مردانه و زنانه در دنیا می‌باشد که محصولاتی فوق‌العاده باکیفیت و متنوع را به سراسر جهان ارائه می‌دهد. کفش skechers ازجمله کفش‌هایی محسوب می‌شود که محال است از خرید آن پشیمان شوید؛

چرا که این کفش‌ها مطابق استانداردهای لازم ساخت اصولی کفش متناسب با فیزیک پا ساخته شده‌اند و راحتی بسیار خوبی را برای این عضو مهم فراهم می‌کنند. یکی از معتبر ترین مراکز خرید کفش اسکیچرز اصل فروشگاه بولگانو در ایران بوده که کلیه این محصولات را با قیمت عالی به شما عزیزان عرضه می‌کند. اما ویژگی های کفش اسکیچرز چیست که توانسته در میان مردم این‌چنین محبوب باشد؟

کفش اسکیچرز؛ تلاقی زندگی و مد

پوشیدن کفش‌های اسکیچرز اصل، آسان‌ترین راه ممکن برای دستیابی به شادی است! با خرید این کفش‌های جذاب نه‌تنها ظاهری خاص و بی‌همتا برای خود ایجاد می‌کنید، بلکه به کیفیت زندگی خود نیز بهبود می‌بخشید! پیش از تولید کفش اسکیچرز اورجینال، کفش‌های ورزشی موجود در بازار از کیفیت بالایی برخوردار نبودند و بعد از چند بار استفاده به پا و کمر فرد آسیب می‌رساندند.

اسکیچرز با تولید کفش‌هایی استاندارد و مرغوب توانست بر این مشکل غلبه و بهترین و باکیفیت‌ترین کفش‌های ورزشی را روانه بازار کند. اکنون این کفش‌ها علاوه بر بولگانو توسط فروشندگان دیگر در سایر نقاط جهان نیز به دست مردم می‌رسند. در ادامه با مشخصات کفش اورجینال اسکچرز آشنا خواهیم شد:

بالشتک‌های تزریقی Eva

در کفی کفش‌های اسکیچرز اورجینال از بالشتک‌های Eva استفاده می‌شود. جالب است بدانید که Eva ماده به‌کار رفته در اکثر کفش‌های استاندارد می‌باشد. این ماده متشکل از پلیمرهایی نرم و انعطاف‌پذیر، با مقاومت زیاد و طول عمر بالا، شفافیت و بدون بو هستند که برای ساخت کفش‌های ورزشی استاندارد مورد استفاده قرار می‌گیرند. بالشتک‌های مذکور سبب افزایش دوام کفش و جذب فشارهای وارده حین راه رفتن می‌شوند. ناگفته نماند که کفش‌های اسکیچرز موجود در بولگانو نیز از این بالشتک‌ها بهره‌گیری می‌کنند.

رویه نرم و تنفس‌پذیر

از دیگر ویژگی‌های این کفش‌های فوق‌العاده موجود در بولگانو می‌توان به رویه نرم و انعطاف‌پذیر آن‌ها اشاره کرد. این کفش‌ها آن‌قدر پرطرفدار هستند که خوانندگان و بازیگران خارجی محبوبی هم‌چون سلنا گومز از آن‌ها استفاده کرده و جزو مشتریان پر و پا قرص این برند محسوب می‌شود! با پوشیدن این کفش‌ها دیگر نیازی نیست که نگران تعریق پا یا بو گرفتن آن باشید؛ چرا که رویه کفش اسکیچرز از قابلیت تنفس‌پذیری برخوردار بوده و پاها را خشک و دور از رطوبت نگه می‌دارد.

حفظ سلامت پا

خرید کفش skechers از سایت بولگانو می‌تواند مزایای زیادی را برای فرد به همراه داشته باشد. از جذابیت ظاهری آن که بگذریم، باید بگوئیم که این کفش‌ها برای افرادی که دچار آرتروز، درد در ناحیه کمر یا پا هستند گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آیند؛ چرا که در ساختار آن‌ها از تکنولوژی‌های مدرن و استاندارد استفاده شده و به لطف این فناوری‌ها پاها در امن‌ترین و سالم‌ترین حالت خود قرار می‌گیرند.

تکنولوژی‌های به‌کار رفته در انواع کفش اسکچرز

علاوه بر مزایایی که به لطف ویژگی‌های این کفش‌ها شامل حال خریداران می‌شود، نکات مثبت دیگری را نیز به همراه دارد. همان‌طور که گفته شد در فرآیند تولید این کفش‌ها از تکنولوژی‌های به‌روز و کارآمد استفاده می‌شود. اما این تکنولوژی‌ها چه هستند؟ تصور کنید که یک دست مبلمان برای منزل خود خریداری کرده‌اید که برای ساخت آن از بهترین چوب و پارچه استفاده شده است. قطعاً این مبلمان ضمن افزایش جذابیت دکوراسیون منزل شما، راحتی بسیار خوبی را برای اعضای خانواده نیز فراهم می‌کند.

در رابطه با کفش‌ها نیز این مسئله به شکل دیگری وجود دارد. آن چیزی که سبب راحت بودن کفش‌های اسکیچرز می‌شود، بهره‌گیری از فناوری‌های موثر در سلامت پاها است. در ادامه برای درک بهتر موضوع با این فناوری‌ها که هر کدام از آن‌ها می‌توانند در مدل‌های مختلف کفش‌های تولید شده توسط برند اسکچرز استفاده شوند آشنا خواهیم شد:

زیره گودیر goodyear

شاید با کمپانی Goodyear آشنا باشید. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تایر در دنیا است که با شرکت‌های تولیدکننده انواع کفش‌های مردانه، زنانه و بچگانه همکاری می‌کند. اسکیچرز برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ با این شرکت محبوب به منظور ساخت زیره‌هایی با ویژگی‌های چسبندگی بالا، ثبات و دوام بالا همکاری کرد.

کفش‌هایی که از این نوع زیره در آن‌ها استفاده شده عمر بسیار طولانی داشته و برای شرایط آب و هوایی مختلف گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شوند. البته قیمت کفش skechers اصل که از این فناوری بهره‌گیری می‌کند در مقایسه با کفش‌های دیگر نسبتاً بیشتر است. ناگفته نماند که تکنولوژی Goodyear حاوی پلمیر مخصوصی بوده که تجدیدپذیر است. اسکیچرز برای اولین بار از این فناوری در سه کفش رانینگ مجموعه Skechers GOrun بهره برد و اکنون در اکثر مدل‌های کفش اسکیچرز اسپرت، پیاده‌روی و رانینگ از آن استفاده می‌کند.

مموری فوم Memory Foam

یکی دیگر از فناوری‌هایی که در کفش اصل اسکیچرز مورد استفاده قرار می‌گیرد، مموری فوم است. به کمک این فناوری با پوشیدن هر جفت کفش تولید شده توسط برند اسکیچرز موجود در بولگانو انگار که بر روی ابرها راه می‌روید! شاید اغراق‌آمیز به نظر برسد، اما برای وصف میزان راحتی این کفش‌ها فقط می‌توان از واژه « ابر» استفاده کرد!

فناوری مموری فوم موجود در کفش‌‌های اسکیچرز از مموری که برای انواع تشک‌ها و بالش‌ها استفاده می‌شود الهام می‌گیرد؛ در نتیجه این مواد سطح بالایی از راحتی و انعطاف‌پذیری را برای فرد فراهم می‌کند. البته ممکن است هنگام  خرید کفش اسکیچرز اصل در توضیحات هر محصول با انواع مختلف مموری فوم‌ها مواجه شوید. به طور کل این مموری‌ها در ۳ نوع مختلف تولید شده و به‌کار گرفته می‌شوند:

  • اولین نوع مموری فوم موجود در این کفش‌ها از طرح اصلی مموری فوم الهام می‌گیرد و آبی و بدون حاشیه می‌باشد. مواد ویسکوالاستیک موجود در این نوع مموری با فیزیک پاهای افراد تناسب کامل داشته و میزان فشار و وزن را در مناطق مختلف پراکنده کرده تا پا هیچ‌گونه فشاری را تحمل نکند. زمانی که کفش را از پای خود خارج کنید، مموری فوم به حالت اولیه خود باز خواهد گشت.
  • نوع دوم مموری فوم موجود در کفش اسکیچرز اصل، مموری فوم خنک شده با هوا است که در تنظیم هوای داخل کفش تأثیر به‌سزایی دارد. در واقع این فناوری از تعریق پا به نوعی جلوگیری می‌کند. ناگفته نماند که این نوع از مموری فوم قوس پاها را بهتر حفط کرده و راه رفتن را برای فرد بسیار راحت‌تر خواهد کرد.

قیمت کفش اسکیچرز اورجینال

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در رابطه با کفش‌های اسکیچرز اورجینال پرسیده می‌شود، در رابطه با قیمت است. قیمت کفش اسکیچرز اصل طبیعتاً در مقایسه با کفش‌های تقلبی بیشتر می‌باشد. متأسفانه برخی افراد بر این باور هستند که قیمت کفش نباید بیشتر از ۶۰۰ هزار تومان باشد و هر کفشی که قیمت بالاتری از این حد دارد به درد نمی‌خورد و کارايی هر دو کفش باهم برابر است!

دوستان عزیز، در فروشگاه بولگانو کفش‌هایی قابل خرید هستند که از لحاظ کیفیت در درجه بسیار بالایی قرار دارند و نمی‌توان این موضوع را انکار کرد. اگر جوان هستید و هنوز قوت پیاده‌روی کردن مسافت طولانی حتی با کفش‌های غیراستاندارد را دارید، اولاً به شما تبریک می‌گوئیم و دوماً از شما عزیزان می‌خواهیم که به فکر چند سال دیگر هم باشید!

کفش‌های غیر استانداردی که امروز می‌پوشید، در آینده نه چندان دور به شکل دردهای مختلف در ناحیه کمر و پا به سراغ شما خواهند آمد. آن موقع است که دیگر چاره‌ای جز دکتر و دارو نخواهد بود! برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقات ناخوشایندی، پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای پاهای خود ارزش قائل شوید. خرید کفش‌های استاندارد سلامت این عضو مهم را تأمین خواهد کرد.

ممکن است که قیمت کفش اسکیچرز اصل بالاتر از بهای کفش‌های تقلبی باشد که در فروشگاه‌ها می‌بینید، اما مطمئن باشید که در ازای این هزینه شما سلامت پاهای خود را تأمین کرده و از بروز دردهای مختلف در پاهای خود جلوگیری خواهید کرد! در ضمن برای تشخیص کفش اسکیچرز اصل از فیک با کفش‌های جذاب و استاندارد این برند قطعاً به زندگی خود روح تازه‌ای خواهید بخشید که پس از پوشیدن و قدم زدن با این کفش‌ها متوجه آن خواهید شد.

یک فروشگاه ایرانی معتبر برای شما که ایرانی هستید!

در بولگانو کمتر پرداخت کن و بیشتر بگیر! این فروشگاه معتقد است که هر ایرانی لایق بهترین‌هاست؛ بدین منظور شرایطی برای شما عزیزان فراهم شده تا بتوانید با مناسب‌ترین قیمت بهترین کفش‌ها را بپوشید و از قدم زدن و دویدن با آن‌ها لذت ببرید! در مجموعه مذکور شما به بهترین مدل‌های کفش اسکیچرز زنانه و مردانه دسترسی خواهید داشت. برای خرید اینترنتی کفش اسکیچرز اصل تنها کافی است که به وب‌سایت مجموعه مراجعه کرده و از قسمت محصولات، برند اسکیچرز و بعد مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. ناگفته نماند که بولگانو لیست قیمت کفش اسکیچرز را نیز در اختیار شما همراهان گرامی قرار داده است؛ بنابراین این ریش و قیچی دست شما!

خودتان می‌توانید با ورود به سایت فروشگاه مذکور قیمت‌ها و ویژگی‌ها و تنوع محصولات را با سایر فروشگاه‌های ارائه‌دهنده کفش‌های اورجینال مقایسه کرده و اقدام به خرید کنید. فراموش نکنید که برای داشتن یک زندگی شاد و آرام فقط پول اهمیت ندارد، بلکه شما به داشتن پاهایی سالم و قوی نیز نیاز خواهید داشت!

آدرس حضوری بولگانو: جزیره قشم، مجتمع سیتی سنتر ۱ – لاین F۱ – پلاک ۱۰۶۵

شماره تماس: ۰۷۶۳۵۲۴۳۱۰۰ – ۰۹۱۷۶۹۵۶۳۱۱

آدرس اینستاگرام: bolganocom

آدرس سایت: https://bolgano.com/

دیدگاهتان را بنویسید