اجتماعی

اجاره خودرو فرودگاه تبریز

اجاره ماشین در فرودگاه تبریز با خودروهای مدل سال

اجاره خودرو در فرودگاه تبریز به صورت بدون راننده و با راننده قابل دسترس است. برای اجاره ماشین در فرودگاه تبریز نیاز به مدارکی برای ضمانت داشته که باید برای کارشناسان ما ارسال و پس تایید شدن خودرو برایتان رزرو می شود.خودروهای موجود برای اجاره ماشین شامل خودروهای ایرانی  وخارجی است که در کلاس سواری و شاسی بلند به صورت رزوانه و بلند مدت اجاره داده می شود. فرودگاه بین‌المللی تبریز در شمال غربی شهر تبریز قرار دارد که از یک طرف به پایگاه دوم شکاری، از طرف دیگر به سه‌راهی غیرهم‌سطح جاده فرودگاه و مرند و از طرفی به پلیس‌راه تبریز – مرند مشرف شده است.

خدمات اجاره خودرو در فرودگاه تبریز

خدمات ارائه شده در زمینه اجاره ماشین در فرودگاه تبریز شامل اجاره خودرو بدون راننده و ترانسفر فرودگاهی یا اجاره خودرو با راننده است. خودروهای موجود برای اجاره خودرو فرودگاه تبریز شامل ماشین تشریفاتی و خودروهای بدون راننده است. خودروهای تشریفاتی که برای ترانسفر فرودگاهی مورد استفاده قرار می گیرند بدون نیاز به مدرک و با شرایط آسان اجاره داده می شوند. برای اجاره خودروهای بدون راننده نیاز به مدرکی است که در زیر به آنها اشاره شده است.

مجموعه ما در دیگر شهرهای ایران نیز دارای نماینده فعال است. برای اجاره خودرو در فرودگاه امام و یا دیگر شهرها می توانید به قسمت نمایندگی ما مراجعه و در شهر خود، خودرو مورد نظرتان را اجاره کنید. شرایط اجاره ماشین در فرودگاه تبریز برای افرادی که مقیم ایران و مقیم خارج هستند متفاوت است . پس حتما اجاره خودرو شرایط و قیمت ها را در زیر بررسی کنید و با ما در تماس باشید.

اجاره ماشین فرودگاه تبریز بدون راننده

خودروهای بدون راننده در دو طیف ماشین های اقتصادی و لوکس اجاره داده می شوند. اگر بخواهید ماشین را در فرودگاه تبریز تحویل بگیرد حتما باید عکس بلیط خود را برای ما بفرستید تا نماینده ما در زمان دقیق ماشین را به شما تحویل بدهد. در اجاره خودرو تبریز چه مقیم ایران باشید و چه مقیم خارج از کشور باید  عکس بلیط خود را برای ما بفرستید.  اما اگر بخواهید ماشین را در شهر تبریز  تحویل بگیرید نماینده در محل مشخص شده  ماشین را به شما تحویل می دهد و نیازی به عکس بلیط نیست.

شرایط اجاره ماشین در فرودگاه تبریز با راننده

ترانسفر فرودگاهی تبریز شامل مجموعه ای از خودروهای لوکس است که همراه با راننده ای مجرب برای امور تشریفات اجاره داده می شوند. در واقع اجاره ماشین فرودگاه تبریز باراننده به این صورت است ک شما خودرو مورد نیازتان را برای جابه جایی از فرودگاه تبریز به محل زندگی و بلعکس اجاره می کنید. برای اجاره خودرو با راننده تنها کافی است که هزینه کرایه را پرداخت و خودرو مورد نیازتات را همراه با راننده اجاره کنید.

خودروهای با راننده در مسیری که برای شرکت مشخص کرده اید  10ساعت در اختیار شما خواهد بود هزینه های درج شده در سایت برای 10 ساعت در طول روز می باشد ولی ساعت اضافه برآن شامل هزینه اضافی است که به صورت ساعتی محاسبه می شود.

 شرایط اجاره خودرو در فرودگاه تبریز بدون راننده

برای اجاره خودرو فرودگاه تبریز شرایطی آسان در نظر گرفته شده است که باید قبل از کرایه ماشین از آن مطلع باشید.این شرایط بسیار آسان بوده.

  • برای تحویل خودرو در فرودگاه تبریز باید تصویری از بلیط خود را از طریق واتسپ به کارشناسان ما ارسال کرده تا زمان تحویل خودرو طبق تاریخ و ساعت بلیط پرواز شما صورت می گیرد
  • ماشین درخواستی برای کرایه خودرو در فرودگاه تبریز حداقل نیم ساعت قبل از نشستن پرواز شما در فرودگاه منتظر شما خواهد بود.
  • مدت زمان اجاره روزانه اجاره ماشین فرودگاه تبریز 24 ساعت می باشد.
  • هزینه بنزین خودرو به عهده اجاره کننده می باشد که در صورت داشتن کارت سوخت می توانید از آن استفاده کرده.
  • مبلغ 300 هزارتومان بابت جرائم احتمالی راهنمایی و رانندگی به مدت حداقل سه روز و حداکثر ده روز نزد اجاره دهنده خودرو باقی خواهند ماند و پس از مشخص شدن وضعیت خلافی خودرو به شما عودت داده خواهد شد.
  • لغو رزرو به صورت رایگان میباشد
  • تمامی هزینه های مصرفی و تعمیرات خودرو بر عهده شرکت میباشد.
  • در صورت عدم رضایت مشتری از کیفیت فنی خودرو، به صورت رایگان خودرو تعویض میگردد.
  • در صورت خرابی خودرو امداد جاده ای در کمتر از 45 دقیقه انجام می گردد و در صورت عدم رفع خرابی در کمتر از 24 ساعت خودرو به صورت رایگان تعویض میگردد.
  • ر صورت تمایل برای بازگرداندن خودرو در یک ایستگاه و شهر دیگر میبایست حداقل 24 ساعت قبل به دفتر مرکزی اطلاع داده شود.
  • در صورت تصادف میبایست حتما کروکی خودرو توسط مشتری از پلیس راه دریافت گردد و در غیر این صورت تمامی خسارت بر عهده مشتری می باشد.
  • رزرو به منزله رزرو قطعی خودرو نمیباشد و میبایست مدارک شما توسط کارشناسان شرکت تایید شود تحویل خودرو در فرودگاه تبریز خواهد بود و هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد.
  • شما می توانید خودرو را در فرودگاه تبریز تحویل گرفته و در هرمقصدی در تبریز و یا دیگر شهرهای کشور به نماینده ما تحویل دهید.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در فرودگاه تبریز

شرایط سنی مورد نیاز :

  • داشتن حداقل سن 20 سال برای اجار خودرو الزامی می باشد.

گواهینامه رانندگی :

  • گواهینامه رانندگی معتبرفرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه

مدارک شناسایی مورد نیاز :

  • کارت ملی

احراز مدرک شغلی :

  • گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو .
  • (گواهی شغلی يعنی: فيش حقوقی یا جواز كسب، اجاره نامه مغازه، نامه معرفی در سربرگ رسمی شركت با مهر و امضاء ، دفترچه تامین اجتماعی ، يا هر چيزی كه نشان دهنده ی شغل شما باشد، صرفا كارمند بودن مهم نيست، داشتن شغل مهم است.)

ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک :

  • یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو
  • پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری.
  • پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودرو های درخواستی متفاوت می باشد.
  • مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود.

اجاره ماشین در تبریز

تبریز شهر آرزوها مرکز استان آذربایجان شرقی است که شهری باستانی است و قدمت آن به حدود 4500 سال پیش می رسد. تبریز اولین پایتخت ایران در زمان صفویان و شهر ولیعهدنشین قاجار بود که به دلیل همجواری با رشته کوه بهشت گون سهند به لحاظ طبیعی نیز دارای جاذبه‌های بسیاری است. زبان مردمان این شهر زبان شیرین آذری است . هر ساله گردشگران بسیاری به تبریز سفر می کنند جدا از مکان های دیدنی بسیار و آب و هوای خوب و طبیعت زیبای این شهر آذری ،این شهر نیز همچون منطقه آزاد کیش ویژگی ها منحصر به فرد خود را دارد.

با اجاره خودرو در تبریز میتوان ارزان تردد کرد و در مرز جلفا به خرید ارزان دسترسی داشت که امروزه مورد استقبال بسیاری از مسافران قرار گرفته است که با اجاره ماشین در فرودگاه تبریز به راحتی به گشت و گذار و خریدی دلچسب می پردازند.شهر تبریز با داشتن تاریخ بسیار غنی ، بسیاری از آثار تاریخی را در خود جای داده است که متأسفانه بسیاری از آثار تاریخی تبریز در تهاجم ها و حملات مکرر نیروهای خارجی ، سهل انگاری دولت های حاکم و همچنین بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل نابود شدند.

آنچه اکنون باقی مانده است بیشتر مربوط به ایلخانیان ، صفویان و قاجارها است. برخی از بناهای تاریخی شاهکارهای بی نظیر معماری هستند از جمله این آثار می توان ارگ تبریز، مسجد کبود یا جهانشاه ، موزه آذربایجان، مقبره الشعرا و….نام برد. از برجسته ترین نقاط سفر هر کسی به شهر تبریز گشت و گذار در بازار آن است. بازار تبریز یک کیلومتر مربع مساحت دارد و بزرگ ترین بازار سرپوشیده جهان است.

 یکی از زیباترین بازارهای ایران که در میراث تاریخی یونسکو نیز به ثبت جهانی رسیده است. بازار در زمان جاده ابریشم از اهمیت تجاری بالایی برخوردار بود و پس از آن در زمان پادشاهی صفویان رونق گرفت. بعد از بازار ، پارک ایل گلی یکی از مکان هایی است که همه مسافران برای گشت و گذار به آنجا می روند که 7 کیلومتر از مرکز شهر تبریز فاصله دارد که با اجاره ماشین در تبریز به راحتی می توانید به این پارک زیبا سر بزنید و لذت ببرید.

یکی دیگر از مکانهایی که به شدت به مسافران توصیه می شود بازدید از روستای زیبا کندوان است که یک روستای سنگی و حفر شده طبیعی است که 2 ساعت با تبریز فاصله دارد و مسافران می توانند با اجاره خودرو در تبریز از روستای کندوان نیز دیدن فرمایید. روستایی صخره‌ای و اسرارآمیز که در پای دامنه‌های کوه آتشفشانی سهند جا خوش کرده است. این روستا یکی از نمونه‌های نادر روستاهای صخره‌ای جهان است که کماکان مردمانش در خانه‌های سنگی که به آن کران می‌گویند، زندگی می‌کند و مسافران کاملا حس می کنند که کندوان تبریز یک نمونه زنده از سازگاری انسان با محیط طبیعی فوق العاده غیرمعمول است.

جنگل های ارسباران ، پارک کوهستانی عون بن علی و ….از دیگر جاذبه های تبریز است که منظره ای فوق العاده از شهر تبریز به بازدیدکنندگان این شهر هدیه می دهد از این رو با توجه به اینکه این مناطق زیبا از مرکز شهر فاصله دارند برای گشت و گذار در تبریز زیبا با اجاره خودرو درتبریز سفری به یاد ماندنی از تبریز ثبت کنید و از این مناطق نیز دیدن فرمایید.

اجاره ماشین در فرودگاه تبریز

در سال‌های اخیر افراد برای تردد داخلی و برون شهری از خودرو بیشتر از سایر وسایل نقلیه استفاده کرده‌اند و هم اکنون استفاده از خدمات اجاره خودرو در ایران به بخش مهمی از سفرها تبدیل‌شده است. اگر به دنبال تجربه منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی برای راندن خودرویی متفاوت هستید، اگر برای یک سفر به‌یادماندنی برنامه‌ریزی می‌کنید ،اگر به ایران سفرکرده‌اید و در مدت اقامت خود نیاز به خودرودارید و یا اگر ماشین شما به هر دلیلی قابل‌استفاده نبود، در طول این مدت می‌توانید اقدام به اجاره ماشین موردنیاز خودنمایید. سوئيچ با مالکیت ناوگان گسترده‌ای از خودروها ،جایگاهی برتر در صنعت اجاره خودرو کسب کرده است. مزایا اجاره ماشین در تبریز از مجموعه ما بسیار ویژه و متمایز بوده و براساس استاندارهای بین‌المللی ، خدمات اجاره خودرو در تبریز و سرتاسر ایران فراهم می‌کند.

مجموعه ما با گستردگی و استقرار ایستگاه‌های ثابت در تبریز و دیگر شهرهای ایران ،در راستای جلب رضایت مشتریان با ارائه طیف وسیعی از خودروها در کلاس اقتصادی تا لوکس خدمات اجاره ماشین بدون راننده در تبریز  ،اجاره ماشین با راننده در تبریز و ترانسفر به مشتریان ‌عرضه می نماید.شایان ذکر است برای استفاده از خدمات ما شرایط خاصی موردنیاز نيست و با ارائه مدارک شناسایی و احراز مدارك شغلی معتبر می‌توانید اجاره ماشین مورد نیازتان را با شرایطی آسان در سراسر ايران ازجمله اجاره خودرو در تبریز ، اجاره خودرو در تهران،اجاره خودرو در اصفهان،اجاره خودرو در کیش و سایر ایستگاه‌ ها انجام دهید.قیمت اجاره ماشين در تبریز بر اساس تعداد روزهای اجاره ،مدل خودرو و نوع قرارداد متفاوت است.

کرایه ماشین در تبریز

اگر قصد سفر به تبریز رادارید و یا برای انجام کارهای روزمره خود نیاز به خودرو ارزان دارید، اجاره ماشین ارزان در تبریز از ما بهترین انتخاب برای شما است.مجموعه ما با ارائه خدمات ویژه و سرویس‌های کامل و برتر همراهتان خواهد بود تا تجربه‌ای کم‌نظیر از اجاره خودرو در تبریز را داشته باشید. همچنین علاوه بر خدمات اجاره خودرو بدون راننده در تبریز با خدمات مکملی چون اجاره خودرو با راننده در تبریز  و ترانسفر همراهتان خواهد بود. ما این امکان را فراهم نموده ایم که خودرو موردنظرتان را در محل سکونت ، هتل‌ یا هر نقطه دلخواه دیگری در تبریز تحویل بگیرید و سپس در هر ایستگاهی دیگر در سراسر کشور استرداد نمایید.

مجموعه ما در تبریز این امتیاز را به شما می‌دهد تا در کمترین زمان و بدون دغدغه از محدودیت‌های ترافیکی ، خودروی خود را دریافت و به هر نقطه از شهر تبریز و یا کشور تردد کنید ، همچنین همه‌ خودروها با پوشش بیمه پایه به‌صورت رایگان و مسافت مجاز روزانه 300 کیلومتر در همه کلاس‌های خودرویی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.مدارک لازم برای اجاره خودرو در تبریز و سایر شهر‌ها با یکدیگر برابر بوده و شما تنها با یک تماس می‌توانید از قیمت اجاره خودرو بدون راننده ،اجاره خودرو با راننده و شرایط کرایه ماشین در تبریز مطلع شوید.