اقتصادی

گوش‌بری تاکسی‌های اینترنتی با چاقوی آلوده به کرونا + جدول

تاکسی های اینترنتی در ایران مانند بقیه شرکت های نوپا در ابتدا بسیار مشتری مدار و صادق بودند ، اما در زمان ایجاد آنها ، این فقرا بودند که با آنها سازگار می شدند تصمیم گیری کنید و صدایی ایجاد نکنید.

تاکسی های اینترنتی در اوایل وجودشان بسیار مورد توجه مشتریان و مسافران بودند و رانندگان آنها پیر و جوان ، پیر و پیر را احترام می گذاشتند ، تا جایی که همه احساس می کردند استاندارد رانندگی تغییر کرده است و این واقعه زیبا ، افسانه هایی نیز ساخته شده است. تاکسی های اینترنتی به مسافران تابستانی نوشیدنی تازه می دهند و … اما کم کم واقعیت ها مشخص شده و همین شرکت ها به دلیل برخی رفتارهایشان به حاشیه رانده شده اند. به حدی که برخی از رهبران آن ، حداقل برای حفظ ظاهر خود ، مجبور بودند به صورت فیلم یا توییت بیایند ، برای مثال ، برای مردم توضیح دهند یا از همه گفته های خارجی چه سیستم خارجی و پاسخگویی عذرخواهی کنند!

البته عذرخواهی و مسئولیت پذیری امری بسیار خوب است و نه تنها وظیفه آن بلکه وظیفه هر نهاد خصوصی و دولتی است که وظیفه خود را برای ارائه کالا یا خدمات به مردم بر عهده دارد ، بلکه این یک وظیفه زیبا و ظریف است. نماینده مجلس از یک سو مرحله مسئولیت پذیری و مشتری مداری را از سوی دیگر طی می کند. ، به روشی بسیار شیرین و لاغر ، سریع و چابک ، مردم را به گونه ای تحت فشار قرار می دهد که سخت تر از فشارهای سخت دیگر است ، مردم را نسبت به اهداف اپراتورهای آن دستگاه کمی بدبین می کند یا تجارت و سرانجام بخش بزرگی از مشتریان به این نتیجه رسیدند. معلوم می شود که همه این رفتارهای زیبا فقط برای وابستگی مشتریان و افراد به خدماتشان است و آنها ، مانند دیگران ، فقط به دنبال این هستند که جیب فقرا را خالی کنید.

بارزترین نمود این رفتار ، معرفی تاکسی های اینترنتی در زمان بارندگی ، ترافیک شدید و روزهای خاص گذشته است که در سال گذشته پس از شیوع ویروس ، قیمت های نجومی جایگزین آنها شده است. تاج و کمی بعد ، نرخ کاملا غیر منطقی پس از محدودیت ها. گردش شب و صبح.

البته ، گفتن “غیر منطقی” از نظر مسافران است ، در غیر این صورت رانندگان تاکسی اینترنتی بسیار راضی هستند ، و بیشتر از مسافر و راننده رضایت دارند ، مطمئناً شرکت هایی هستند که درآمد خوبی از طریق ایجاد و مدیریت این مجتمع ها. رانندگان هم اصطکاک و ترمز می گیرند و دنده عوض می کنند و در گرما و سرما سخت کار می کنند و بخشی از وزن مسافر را مستقیماً به شهرها می رسانند و یک روز غذای حلال می خورند. بعید است مردم از درآمد این گروه ناراضی باشند. در حالی که اکنون تعداد زیادی از افراد به عنوان راننده در این مجتمع ها کار می کنند ، درآمد نجومی صاحبان این شرکت ها ، که در نهایت تعدادی از کارمندان خود را به عنوان بخش پشتیبانی استخدام کردند ، یک ساختمان را اجاره کردند و هزینه تلفن را پرداخت کردند. و اینترنت ، و آنها به طور خودکار کمیسیون خود را پرداخت می کنند. ناراحتی راننده ای – که چاره ای جز این کار ندارد – ورود به حساب های بانکی آنها به مذاق مسافران و حتی خود رانندگان خوش نمی آید. حال ما فقط به حمل و نقل مسافر با اتومبیل اشاره می کنیم و منظور ما جابجایی مسافر با موتور سیکلت ، پیک موتوری ، سرویس غذا و … نیست که برای این شرکت ها نیز مفید است. آنها از عرق خشک ته پیراهن موتورسواران و چند مرد جوان درآمد داشتند. جاده ها به دنبال یک تکه نان از صدها خطر روزانه مانند مرگ ، تصادف ، جراحت و از کارافتادگی هستند.

همه اینها را کنار بگذارید ، بگذارید بگوییم که طبق یک قرارداد ، هر دو طرف توافق کرده اند که با این سیستم و این وضعیت کار کنند و همچنین راننده باید خدا را شکر کند که می تواند یک تکه نان از این آشفتگی درست کند. وسط وظیفه افرادی که خدمات می خواهند چیست؟ از دسامبر سال گذشته تا دسامبر سال جاری دقیقاً چه اتفاقی افتاده و چه اتفاقی افتاده است ، به عنوان مثال کرایه تاکسی اینترنتی از خیابان فلسطین به خیابان فردوسی ، از 9000 تومانی تا 25 هزار تومانی یا از خیابان فلسطین در ورزشگاه آزادی از 13 هزار تومانی تا 39 هزار تومانی. 500 تومن؟ تنها اتفاقی که افتاده این است که بدشانس ها از ترس جان خود را مجبور به استفاده از تاکسی های اینترنتی به جای اتوبوس ، تاکسی و مترو کرده اند و این شرکت ها به طرز کاملاً عادلانه ای از این ترس مردم نهایت استفاده را کرده اند. ، انسانی و مشتری مدار. نرخ تعرفه دو بار محاسبه می شود تا خدای نکرده مردم بیش از حد در امان نمانند. گاهی اوقات ما به طور عمومی اعلام می کنیم که قیمت را دو برابر می کنیم ، و این بدان معنی است که شما چیست و چشمتان است که از ما مراقبت می کنید.

البته اشتباه نمی کنید! این رفتار برای مردم ناشناخته نیست. از فروشگاه های زنجیره ای ساده گرفته تا خودروسازان این کشور که کوچکترین احساسی مبنی بر اینکه مردم چاره ای جز استفاده از کالاها و خدمات خود ندارند ، همان بلایا را برای مردم و نه آب ایجاد کرده اند. نه لرزید و نه آگاهی آسیب دید. آنچه او را شوکه کرد و صدمه دید ، دست و قلب کارگر و کارمند و حقوق ، دستمزد ، ساعت و غیره بود که نمی دانستند برای خرید ماشین عادی از کجا پول بگیرند ، یا چنین وسیله ای برای فرزندان خود تهیه کنند یا حداقل به اندازه این روزها قدرتمند باشند. همسر و فرزندش را با تاکسی Invar Anwar بفرستد تا خودش از ترس تاجگذاری خود نرود و از تاج جان ندهد!

تاریخ ها ، زمان ها ، مسیرها و قیمت ها را در جدول زیر مقایسه و قضاوت کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید